Recenze (804)
Rychlá rota (2022)
Zábavné překvapení, moc jsem od toho nečekal a o to víc jsem si to užil.
Stranger Things - Kapitola devátá: Hon na Vecnu (2022) (epizoda)
Samoúčelné a nudné. Ale po první půlce série už jsem žádný zázrak nečekal.
Ztracená jednotka (1966)
Když to srovnám s Bitvou o Alžír ze stejného roku tak Ztracená jednotka prohrává na celé čáře.
Top Gun: Maverick (2022)
Rozum říká OMG, ale srdce a nostalgie posílají rozum na chuj. Jděte do kina!
Opusťte letadlo (1957)
Příjemné překvapení. Film se odehrává prakticky v reálném čase a tak to bylo nakonec docela napínavé.
Quatermassův experiment (1955)
V rámci doby a žánru nadprůměr, ovšem manipulativní Quatermass mě jako postava dost iritoval. Takže za tři.
Nájezdníci z Atlantidy (1983)
Milovníci braku jako já si to užijí, ale ani to nezakryje, že filmově to je hrozně špatné. V podstatě to je mimo jakékoliv kategorie hodnocení. Dávám jednu, i když by to stejně dobře mohlo být pět.
Spolu & Hladoví - Moravský kras (2022) (epizoda)
Epizoda se jmenuje Moravský kras, proto vám ukážeme Prostějov, Plumlov a Luleč. NTVL. Pražští hipsteři too cool to podívat se do mapy?
Zabijákova žena & bodyguard (2021)
Salma je pořád úžasná. Jinak se tam hrozně tlačí na pilu.
Nadace (2021) (seriál)
Epické, ale sterilní. Pro neznalé knih velmi matoucí a pro ty, kdo Asimova četli, vlastně také.