Recenze (558)
Sestra v akci (1992)
Průměrná komedie, která pobaví. Whoopi Goldbergová to zahrála na výbornou a i přes to, že si film určitě znovu nepustím, nenudil jsem se - 55%.
Útok z hlubin 2 (2018)
prÚtok z rektálních hlubin...
Texaský masakr motorovou pilou 3D (2013)
Pohodový horor. Černobílé duo vyveze na kolaudačku do Texasu dvě slepice s výstavními měchy a nebylo by to to slavné Júeséj, kdyby v každém větším sklepě nebyl zavřený retardovaný plod incestního snažení. Pak již stačí pořádně hlučný ruční nástroj a lidi vesele začnou rozhazovat rukama do všech světových stran. Hodnotil bych i výše, ale jedna hvězda dolů za familiární závěr a ta druhá za vynechanou scénu ve stáji - to byla podpásovka...
Possessor (2020)
Rozhodně netvrdím, že nápad s mozkovými implantáty není zajímavý, ale nemůžu si pomoc - docela jsem se nudil a moc mě Possessor neoslovil. Jediné, co opravdu stojí za zmínku, jsou jednotlivé mordy. Je až udivující, s jakým zájmem a citem pro detail jsou zachyceny pohyby čepelí, které samozřejmě doprovází hektolitry krve. Takže dvě hvězdy a nezáživných 40%.
Zoufalý únos (2016) (TV film)
Oddechovka, která se zbytečně nevleče a nemusí se u ní moc přemýšlet. Idilka, pár facek, balení kufrů a jde se na to. Na snímku se mi líbila hlavně jedna věc - po celou dobu udržel moji plnou pozornost a nebýt toho zbytečně sladkého vyvrcholení, za které by se nemusela stydět kdejaká romantická sračka, dal bych i čtverec. 55% a tuto rodinnou terapii doporučuji.
Světlo mého života (2019)
Slušné postapo. Začátek dost vlažný, ale pak film zařadí vyšší rychlost a poslední dvacetiminutovka je strhující - 60%.
Reality Z (2020) (seriál)
Brazilci by se měli věnovat kopané a plození holek s výstavním pozadím, protože to jim jde... Bohužel v točení remaku jsou ale absolutně mimo - Reality Z je totální výbuch a nedá se to brát ani jako parodie na perfektní Dead Set, který sice napodobuje po dějové stránce, ale ve všech ostatních atributech zaostává o několik tříd. Tu jednu hvězdu dávám pouze a jedině za to, že tam jsou zombíci a těm nemůžu dávat za vinu režijní, hereckou a vlastně celkovou tvůrčí demenci, která opravdu hraničí s odpadem.
Dokud nás vražda nerozdělí (2020)
Toto se moc nepovedlo... Pár úsměvných klišé, klasické narážky s rasovým podtextem a pro mě bohužel nic neříkající hlavní dvojice. Prostě tuctová záležitost, která nestojí za další zbytečné kecy - 30%.
Poslední představení (2020) (seriál)
Já prostě nemám slov - jednoznačně se jedná o nejlepší dokumentární seriál, který jsem kdy viděl a nedokážu ani spočítat, kolikrát jsem měl husí kůži. Zpracovat to celé formou časové osy a pomalu se přibližovat k cíli byl úžasný nápad a sledovat M. Jordana, S. Pippena a hlavně pak mého oblíbeného D. Rodmana byl pro mě nezapomenutelný zážitek. The Last Dance automaticky zařadím mezi mé oblíbené seriály a o tom, že tuto parádu doporučuji, není pochyb - 100%.
Rváčův deník (1995)
Film o slušném životním pádu na držku, ve kterém exceluje mladičký Leo DickaPéro a mě nezbývá než smeknout - jde vidět, že se pro herectví narodil. Opravdu silný příběh - doporučuji a dávám čtverec.