Recenze (938)
Eurythmics v klubu Heaven (1983) (koncert)
Eurythmics je podle mě nedoceněná skupina ! Proč sakra !?!
Špatné chování (1991) (TV film)
Opravdu hrůza. Ani ta rocková hudba, co ve filmu parkrát zazněla nepomohla, ale dalo se to vydržet.
Kalifornie (1993)
:::::::::::::::::::: Skvělá road-movie, ale ruku na srdce. Kdyby tam nehrál Pitt, který byl naprosto výtečný, tak by to byla (pod)průměrná blbůstka. Scény typu - "jsem vdova"-"tak teď už jste vdova", "viděli jste tu hnusnou ženskou ?"-"ohol si nohy ty zrůdo", byly ale naprosto vynikající a bezchybné. Škoda, že tam takových scének-hlášek, nebylo více ! A závěrečná scéna s páskou mě naprosto dojala. ::::::::::::::::::::::
Moucha (1986)
Moc hezký film a to, že jsem u něho dvakrát blinkal, mu odpouštím ....
Střílejte na Francouze! (2003)
:::::::::::::::::::::::: Já jsem to ještě nehodnotil ? Panebože, to je ostuda na to, že je to jedna z mých nejoblíbenějších komedií se skvělými a nezapomenutelnými hláškami ! ::::::::::::::::::::::::::
Podzimní příběh (1998)
Tak tenhle díl mne vůbec nezaujal. Trochu zklamání :-/ Hodnotit to radši nebudu ....
Zimní příběh (1992)
Zvláštní film, zvláštní. O ženě, která neví, co chce. Docela mě i někdy sr**a tím svým tvrdohlavstvím a také svými skeptickými názory. Konec mi přišel takový moc rychlý. Musím ale pochválit tu malou holčičku, která byla velmi miloučká a hrála na výbornou, na to kolik jí bylo. Nejvíc se mi líbily asi ty dialogy o filosofii, které byly zajímavé. Rohmer krásné zakončil svou sérii, jen ten Podzimní příběh mě nějak nezaujal, ale to je nejspíš moje vina. Vina mého vkusu.
Jdi a dívej se (1985)
Emocionální vyděračství, nic víc ! Parta šašků zapálí barák s vesničama a proto, že je to odporné, dechberoucí, k bzlití a další pocity, co to u Vás může vyvolat, mám dát 5 hvězd !?! Ano je to hnus, ta doba byla odporná a nechtěl bych v ní žít, ale je velmi lehké natočít film se samými podobnými samoúčelnými scénami, a ještě lehčí tomu šoupnout hned 5 hvězd. To nemluvím o hlavním představiteli filmu, který mi byl trochu nesympaticky a ke konci to s tím jeho namaskováním obličeje už trochu přepískli ... Dost nadhodnocený snímek ...
Velká ryba (2003)
Po prvním shlédnutí musím souhlasit s POMem. Taky mi byl velmi nesympatický, jako ve všech filmech, Eman McMagor, kterého opravdu nemusím, takže mám co dělat, abych nedal 2 * ,-D
Dvanáct do tuctu (2003)
Já mám prostě takovéhle komedie rád ... na oddych jako dělané ...