Recenze (221)
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Nieje čo vytknúť, zábavný film o predsudkoch. Judy sa chce stať policajtkou ale podľa drvivej väčšiny postáv to nieje dobrý nápad čo behom pár nabitých to dní rýchlo prehodnotia a zistia že takého policajta ešte nevideli. Za najlepší animák je považované V hlave ale toto ho prekonáva vo viacerých oblastiach, najlepšia vec na filme je to že nikdy neviete ako sa dej posunie tak ako sa na detektívku patrí 91%.
Král dinosaurů (2007) (seriál)
Základ príbehu znie ako blbosť (vyvolávanie dinosaurov s kariet) ale v tom deji to dáko sedí, ako malému sa mi to páčilo ale teraz dosť cítim že to napadobňuje pokémonov ale má to dostatok vlastných prvkov, očami dieťaťa je to určite lepšie. 70%
Avatar (2009)
Oskar a Nobelova cena za vizuál čo je teda výkon a to je vec ktorú si na tomto filme cením, nejde len o tie efekty, ide aj o celkové spracovanie prostredia, scén a všetkého čím tento film dáva zabrať aj tým súčasným a rád si ho znovu po niakom roku pozriem ale ak mám hodnotiť kvalitu príbehovej stránky tak je to slabé. Osobne dúfam že tento film bude niečo ako Star Wars nová nádej čo je tiež film s revolučnou grafikou a celkovo priniesol niečo nové a ten príbeh bol až v pokračovaniach, seriáloch atď. Teda dúfam že séria ktorú tento film rozbehol bude naozaj niečo ale mám podozrenie že nie. Ale aj vďaka predĺženej verzii tomu tie 4* predsa len dám.
Dračí záchranáři - Bručoun, 2. část (2019) (epizoda)
Zakončenie pomerne podarené a dobre zapadlo do deja.
Dračí záchranáři - Síla dračích slin (2019) (epizoda)
Príbeh priemer a dá sa predvídať ale musím povedať že som sa nasmial a celkom nápadité.
Hurikán (2006) (pořad)
Keď niečo začne markíza obmädzovať je to vidieť a Uragán bol bohužiaľ jedna s prvých obetí ale na druhú stranu Uragán by skončil v tom čase aj tak takže je mi existencia tohto úplne voľná.
Eragon (2006)
Pekný film ale šlo to lepšie, no čo som počul o knižnej predlohe tak niako ju ľudia veľmi nechvália takže by pravdepodobne potrebovali viac scenáristov a viac času ale režisér odviedol výbornú prácu,
Sám doma 4 (2002) (TV film)
Dej lepší ako päťka aj keď žiadna sláva, dobré scény ale koniec sklamal na celej čiare.
Sám doma 3 (1997)
Mne tento film sadol a aj keď ho vidím znovu po dlhej dobe tak sa nemám kedy nudiť, nechápem to ako že ho všetci neznášajú ale súhlasím že TV filmy ktoré po ňom nasledovali už bola drvivá väčšina nanič.
Sám doma 5: Vánoční loupež (2012) (TV film)
Film sa nedá povedať že by bol vyslovene zlý ale hneď na druhú pokus chcete preskočiť hneď na koniec.