Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Akční
  • Komedie
  • Horor
  • Krimi

Recenze (928)

plakát

Jeho temné esence (2019) (seriál) 

Vizuálně neskutečně nádherná show s parádním příběhem, která si s každým dalším dílem hravě vytírá prdel náboženstvím. Výborná Dafne Keen, fajn soundtrack, skvělá výprava a slušný efekty. Kolena tomu podraží jenom přístupnost, protože jakmile dojde na násilí, krve by se člověk nedořezal (hlavně že z medvědů teče proudem a všude kolem nich leží střeva!).

plakát

Terminátor: Temný osud (2019) odpad!

John Connor dokázal přežít akční inferno druhýho dílu bez známek zranění jenom proto, aby ho pak v baru u pláže brutálně sestřelili, zatímco si dává svojí oranžádu... minutu po začátku filmu. Scenáristický peklo, který započalo už třetím dílem a od tý doby nabírá na síle, pokračuje i tentokrát a bez špetky studu pohřbívá kdysi nejslibnější sci-fi frančízu, jež formovala nejen samotnej žánr, ale i generace svých diváků. Ubohý obsazení v čele s trapnym záporákem, doprovázený mizerným CGI, extrémně nudnou akcí a naprosto nulovým napětím. Po letech je třeba přehodnotit Salvation, protože podle mě je to nejlepší terminátoří film od dob druhýho dílu!

plakát

Mr. Robot (2015) (seriál) 

Nejlepší seriál všech dob!

plakát

Le Mans '66 (2019) 

Málo kterej film o sto padesáti minutách, byť sebevíc dobrej, dokáže bavit po celou svojí dobu. Ford v Ferrari ale baví v každý jedný vteřině, bez ohledu na to, co se právě děje. Neskutečně zábavný, dynamický, strhující a skrz na skrz provoněný benzínem, s parádními hereckými výkony od všech zúčastněných!

plakát

Králíček Jojo (2019) 

Tématický neobjevná, zato obsahově dokonalá komedie plná absurdit, která čím blíže konci je, tím hlouběji pod kůži se zařezává. V dnešní době jedna z těch vzácných komedií, která pobaví i dojme zároveň, aniž by stavěla humor na vulgarismech. (Central Cinema Alexandra, NZ - věkový průměr diváků v sále 70+ :D)

plakát

El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019) 

Nic víc než završení osudů Jesseho Pinkmana a rozlučku s fenoménem Breaking Bad nečekejte. Na film se tam toho děje strašně málo a není to ani kdoví jak zábavný. Nutno ale říct, že to není ani nějakej zbytečnej dovětek, akorát to prostě mělo vzniknou spolu s poslední řadou a ne šest let po ní.

plakát

Premiér (2019) (seriál) odpad!

I přes vzdálenost osmnácti tisíc kilometrů od domova mi Česká republika neustále připomíná, proč tam nechci bejt! Připadám si jak na jiný planetě, kterou se ČR snaží kontaktovat (tak nějak to bude vypadat, až někdy superinteligentní mimozemská rasa zachytí naše vysílání).

plakát

V měsíčním světle (2019) 

Jakoby se někdo hrabal v trezoru filmového zapomnění a omylem v něm našel devadesátkovej hit, kterej nikdo nikdy neviděl, a dali tomu lehkej remaster, lepší efekty, zvuk a obraz a poslali to na Netflix. Vidět to v dobách, kdy mi bylo deset, asi bych to do dneška nosil v hlavě jako nepřiznanou oblíbenou sci-fi. Dneska to ale nikoho ničím nepřekvapí, byť to záhadně funguje ve všech směrech a ještě to stíhá být vcelku originální.

plakát

Slunovrat (2019) 

V určitou chvíli, když už si budete lámat hlavu nad tím, kam to všechno spěje, otevřete jenom tak tlamu dokořán a s linoucí se slinou z koutku a se slznou v oku budete chtě nechtě sledovat všechno to dění až do neuvěřitelně rozpálenýho finále, který určí, jestli prožíváte "bad trip" nebo filmový blaho. Od toho se pak bude odvíjet, jestli si vybudujete averzi ke Švédsku, nebo zda se rozhodnete vést normální vztah. Midsommar je neskutečně působivě podanej příběh - o ztrátě, odcizení a rozchodu, jehož hlavním prvkem jsou obrazy a jejich významy - kterej ale funguje i jako přímočarej rituální horor. Jak se na to budete dívat, takovej zážitek si odnesete. Konec filmu je mimochodem nejúžasnější happyend v historii filmového plátna!

plakát

Agent (2019) (seriál) 

Aniž bych věděl proč, při sledování špiona jsem si asi stokrát vzpomněl na Mnichov. Možná proto, že stejná dynamika vyprávění i perfektní obrazová stránka by mi seděla i u tohohle. Spy je ale bohužel vizuálně extrémně mdlá show, při který režisér ani kameraman nevěděli, jestli to chtějí mít v Izraeli barevný nebo černobílý, a tak to ve výsledku neni pořádně ani jedno. Stylu vyprávění navíc chybí právě dynamika i naléhavost, silnější emocionální rovina a v neposlední řadě taky pevnější režijní uchopení. Táhne to Baron Cohen, kterej si svojí roli vychutnává na obou stranách a taky fakt, že je to i při vší obyčejnosti příběhově zajímavý.