Recenze (198)
Temný rytíř povstal (2012)
Efekty fajn . Dějově trošku slabší než předchozí dva díly , Ale kino se vyplatilo . Kočiči žena nezklamala . Ze záporaka jsem mněl místy i husí kuži . K tomu Snad Nejlepši hudba ze všech tři dílu. Velice dobré zakončení batmanovské trilogie.
Temný rytíř (2008)
Temný rytíř je naprosto jiný než jeho sourozenec. Zde to táhne hlavní padouch Joker ( Heath Leadger) který zde naprosto exceluje . Jeho výkon je natolik oslnivej že zastiňuje samotného batmana. Celkově na mne film působí velice dobře . Ne tak , jako batman begins ale i přes to je tohle velice super film který svého předchůdce nepřekonal . Ale i tak laťku udržel velice vysoko .
Batman začíná (2005)
Dle měho názoru tento batman neni lepši než ten Pana Tima Burtona . Ale Jinak je tento snímek o počátcích batmana označuju za nejlépe natočený film roku 2005 . Christian Bale je pro batmana jako stvořený . Děj je dobrý , film je po celou dobu velice zaživný . Vůbec jsem se nenudil po celou dobu. . Vše potvrzuje a podtrhuje velice skvělá hudba . Zažitek z tohoto filmu je opravdu silný a dle mého názoru režiser Nolan natočil nejlepší díl této batmanovské trilogie.
Poslední samuraj (2003)
Dokonalej film který ještě Tom obohacuje svým hereckým talentem. Perfektně napsaný příběh a užasní herci . Na tomto filmu mám ale ze všeho nejraději hudbu . Ta je užasná a dokáže vás vtžhnout do děje tak dobře že je to až k neuvěření. Bojové scény a pochopení jiné kultůry jde ve filmu ruku v ruce a je to opšt na poddtrženou jedničku . Tenhle snimek je perfektní ve všech směrech .
Spider-Man 3 (2007)
Tak a Sipdey je zde do třetice všeho dobrého nebo zlého ? No osobně na tomto filmu mám rád jeho řekněme temněkší povahu . Černý spider -man na mne udělal opravdu dobrý dojem . To ale bylo asi rak všechno . Filmu škodi překombinovanost nepřátel . Goblin venom a Sandman . to už je prostě moc . Zlej Peter má něco do sebe kdyby to tak zůstalo do konce filmu vůbec bych se nezlobil . No jo film tady doplatil na přemrštěnou akci což by ani tak nevadilo ale scénář už je opravdu hoši. Na celém snímku to je patrne . Za dvěma spider many v několika rovinách zaostáva . Pořad je to však koukatelné dilo a uctivé završení trilogie.
Spider-Man 2 (2004)
o něco slanší kousek ne díl číslo 1 ale pořád dobrý . Nový záporák film patřičně dokázala oživit . No pořád skákající Peter Parker po stěnách muže občas vypadat trochu nudhně . Ale opšt je tu vynikající James Franco a herci se snaží vyvážit nedostatky filmu který jich má docela dost . Nejlepší na snímku spider-man 2 jsou bojové scény . Efekty si drží svou uroveň na pozici prvního dílu , Přiběh je v podstatě opakující se smyčka ale ani tak spider-man 2 rozhodně není špatnou volbou . Mohl byt lepši ale za užasnou jedničkou opravdu moc nezaostává .
Spider-Man (2002)
Když jsem šel na tohle do kina tak jsem nemněl ani trochu obavu z nezdaru . Což se oizději potvrdilo . Mam Sider-mana rád, sice ne tak jako supermana , batmana , iron mana ho rád . Touby byl skvělej . a kostým samotného spider mana užasnej . Příběhová linka v celku jednoducha . Vyvařuhou to dobři herci . Efekty velice slušné . Ani na okamžik jsem se nenudril . Sam Raimi odvedl opravdu dobrou práci Já tento snímek doporučuju všem kteří mají spider mana rádi . Stejně tak ho ale doporučuji všem i jako oddychovku tento film splňuje oboji .
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Jeden z mnoha sitcomů co je za dobu co ho sleduji 6 sezon zatim nejlegendarnější z legendárních. Postavy jsou propracované , charaktery jsou zábavné . Občas ale se příběh moc táhne a některý epizody nemaji takový tah jako ostatni To už je na práci z cénaristu no . Kažfopadnš zatim i po 6 sezonach které jsem vyděl pro mně serial nic neztratil. Tento serial dělaji hlavně hlášky nejde tak o hledání matky jak by se mohlo zdát . Jde spiše o vtioky a charaktery postav ktere si vtipky vraceji a vraceji . Prostě Boži Legendarní serial který má občas slapši chvilku ale který serial je nema ? Takže nahoďte obleky a koukejte se .
Angel (1999) (seriál)
Tohle je pro mne měkolikanásobně lepší než Bufyy . Angel a spike tu mají prostor který naplno využívají a seriálu to rozhodně nic na kráse neubira. Škoda jen že bylo tak málo sezon . Ještě na par dalšich to zaručeně mnělo . Jimak masky a triky dobry . Co se tyka podobnosti z Buffy tak tu najdete u hlavních představitelů a v pár zmínkách . Jinak si Angel šel svou vlastní cestou a nebylo to naškodu,
Dračí život Bruce Lee (1993)
Mimořadně zdařilej životopisnej film . Jason hraje Bruce velice dobře . Jelikoš znám včechny Leeho filmy tak jsem toto nemohl vynechat . Dobry scvénář , akční scény a přiběhová linka .Pan Lee by byl určitě spokojen jako ja . Sice se tam nacházi i pár slapších momentů, ale i tak je to skvělej film .