Recenze (3 407)
Argo (2012)
vý-bor-né
Jonah Hex (2010)
megabordel a zabitá príležitosť pri ktorom som miestami ani netušil čo a prečo sa deje. duo neveldine - taylor by už konečne mali vyhostiť z nielen z hollywoodu ale pre istotu aj z tejto planéty.
Last Night (2010)
najväčší problém filmu je, že sme ho videli už mnohokrát...a mnohokrát lepšie.70%
Saxána a Lexikon kouzel (2011)
tak toto bolelo
Jana Eyrová (2011)
filmársky skvelé, bohužiaľ príbeh jane eyre mi nikdy nesedel. preto len 4. pre milovníkov predlohy to musí byť úplná bomba.
Sex ve městě (1998) (seriál)
prvé asi 3 série(kým sa nevyprofilovala cieľovka) sú super,potom už len psychohoror, ktorý straší tým, že niečo také ako sú štyri kravy, ehm hrdinky môže existovať aj v našej blízkosti. škoda. prvé série za 4, potom ledva 2
Baby Boom (1987)
zo začiatku príjemna žánrovka, ktorá nám k blížiacemu sa koncu pripomína všetko, prečo tak neznášame napr.sex v meste
Nedotknutelní (2011)
tak som konečne pozrel film filmov - francúzsky megahit intouchables.a rovnako ako veľa iných musím prehodnotiť svoj rebríček. Takže v mojej TOP 1000 nastala zmena. Na 946. miesto, niekde medzi Predátora 2 a Twilight 4 sa dostal tento pekný ale ABSOLÚTNE ničím výnimočný cajdák.
Absolventi: Svoboda není zadarmo (2012)
formálne vynikajúce.Bohužiaľ filmu podráža nohy nedotiahnutá dramaturgia a občasné problémy s temporytmom. Každopádne Krupa sa odprezentoval ako veľmi slušný tvorca.90%
Bohem zapomenuté děti (1986)
strhujúce, ľudské, krásne.