Recenze (65)
Není co ztratit (1997)
Ftipné, našláplé, nenudí a má to dobrý konec:) Už dlouho jsem se nesmál nahlas....
Hokejový zázrak (2004)
Nemám rád sportovní filmy, kór když se zde vyzvedává velikost Ameriky a v každém druhém záběru vidíte jejich vlajku. Přesto mě tento snímek dojal svým tempem a strhujícím koncem. Kurt Russel byl v roli hokejového trenéra naprosto přesvědčivý. Jen škoda, že ve filmu je vystřižen zápas s Československem.
Mystery Men (1999)
Totální hloupost, kterou jsem prostě do konce nedokázal dokoukat.
Krippendorfův kmen (1998)
Parádní komedie o tom, jak nejlépe vybruslit z utracených peněz z univerzitního grantu věnovanému na studii o neexistujícím kmenu kdesi v Papui Nové Gvuineii. Skvěle jsem se pobavil
Vánoční koleda pana Karrolla (2004) (TV film)
Vánoční pohádka, která neuráží.
Po přečtení spalte (2008)
Parádní podívaná, kde se postavy navzájem dokonale prolínají do absurdního konce. A to je to, co se mi Coenovcích líbí. Na začátku si nikdy nejste jisti, jak to celé skončí. Velké překvapení byl naprosto nečekaný a potrhlý Brad Pitt.
Zbožňuju trable (1994)
Nedělní romantika šmrnclá trochou krimi zápletkou. Asi jediný film, kde se dá na Julii Roberts koukat.
Dave (1993)
Příjemná komedie na pohodové nedělní odpoledne.
Let číslo 93 (2006)
Film sám o sobě není až takový zázrak, jak zde čtu komentáře. Je nudnej, zdlouhavej a místama zmatenej (především pozemní část). To, že se jedná o dokumentární kameru, filmu přidává. Představa, že by zde každých pět minut byla ukázána vlající americká vlajka a příběhy lidí jak před cestou snídájí (komentář níže) rozhodně bych film hodnotl mnohem hůře - a nebo spíše ho nedokoukal. Tímto ale překvapil a právě proto hodnotím tak jak hodnotím.
Soumrak dne (1993)
Opět dokonale excelující Anthony Hopkins a tvrdohlavá Emma Thompson. Rozhodně jedno z nejsilnějších dram o nevyřčené lásce, které jsem kdy viděl.