Recenze (540)
Rebel bez příčiny (1955)
Dnes jsem měl konečně možnost poznat Jamese Deana. Opravdu to byl velký talent a je jen velká škoda, že nám to nemohl předvést ve více filmů. :(
Odnikud někam (2010)
Asi nejlepší role Stephena Dorffa. To, ale Sofia Coppola nemůže říci o svém filmu. Určitě, ale není špatný, 70%.
Byt (1960)
Jsem okouzlen. Jedna z nejkrásnějších romantických komedií. Billy Wilder je opravdu velký režisér. K tomu oblíbený Jack Lemmon a okouzlující Shirley MacLaine. Tohle je opravdu mimořádný filmový zážitek a milovníkům žánru můžu jen doporučit.
Tanec s vlky (1990)
Úžasný příběh. Když jsem ho kdysi viděl v kině byl jsem okouzlen a Kevin Costner se stal mým velkým oblíbencem. Kdo by však předpovídal, že za pár let se jeho herecká kariéra takhle propadne. I, když je ještě pár filmů, které mám s K. Costnerem rád tak pro mě vždy zůstane jako ten, který Tančí s vlky. Poté co jsem mohl vidět prodlouženou verzi tak jsem asi neviděl nic lepšího. U posledních slov, které má Vítr ve vlasech mi vždy tečou slzy.
Vánoční koleda (2009)
Rozjezd nebyl špatnej. Jak, ale přišlo setkání s duchy začalo mi to po chvíli trochu nudit. Což je na tak krátkou stopáž špatný.
Někdo to rád horké (1959)
Nikdo není dokonalý. :)) Tomuhle filmečku, ale moc k dokonalosti nechybí.
Sexy 40 (2009)
Catherine je opravdu SEXY!!!
Děcka jsou v pohodě (2010)
Jediné co jsem o tomhle filmečku věděl bylo, že je výborně obsazený. Čekal jsem tedy, že si pouštím drama s prvky humoru, ale toho humoru tam tolik nebylo. Spíše jsem dostal rodinné drama, které je excelentně zahrané. Z tria u mě o kousíček vítězí Julianne Moore.
Psí odpoledne (1975)
Výborný film. Velký podíl na tom má excelentní Al Pacino. Jeho postava Sonny táhne skoro celý film a dostat tu roli někdo jiný nemusela by to být taková skvělá podívaná.
Nezastavitelný (2010)
Tony Scott po Únosu vlaku 1 2 3 zařadil a připravil nám napínavou jízdu plnou adrenalinu. Největší chybou téhle jízdy je, že si ji nemůžeme vychutnat v kině. :(