Recenze (296)
Pí (1998)
Jak tak koukám, tak bejt abnormálně nadanej matematik není žádnej med.
Narkotika (2002)
Rozhodně zajímavá krimi.
Zlatý kompas (2007)
Na poprvé rozhodně hezká podívaná, na můj vkus sice místy maličko přeplácaný.......... ale co.
Základní instinkt 2 (2006)
Mě to jako úplnej propadák nepřipadá, je jasný že tenhle film na kvalitu prvního dílu nedosáhne ani když si stoupne na basu od piva, ale Sharon to pořád sluší dost na to, aby ho vytáhla alespoň do thrillerový průměrnosti.
Armáda Anny Kurnikovové aneb Ruské tenistky pokračují v invazi (2005)
Pěkný pokoukání na pěkný holky a ještě se něco dozvíte o tenise, to se nemůže nelíbit.
Chřestýši (1999) (TV film)
Jedna slečna ze Savannah a jeden "hrozně" drsnej hasič zachraňujou městečko před hadama a hadicema a bůhví čím ještě. Než to vydržet znova do konce, tak to si radši strčim do trenek rozzuřenou zmiji.
Banální prohlídka (2007)
Tak rozhodně souhlasím s názorem, že tenhle film neni čistě horor.
Americký gangster (2007)
Po pravdě se vždycky trošku bojim filmů, který jsou takhle propíraný, ale ve výsledku pohoda. Denzel Washington byl v roli záporáka přesvědčivě zápornej a Russell Crowe byl v roli klaďase místy až moc kladnej.
Kámoš (1996)
Dvě, ale jenom proto, že na to se mnou koukal uplně stejnej kámoš.
Souboj Titánů (1981)
Medusa byla hrozivá a čas jí na tý krásný "hrozivosti" neubral ani trošku.