Recenze (442)
Maso a krev (1985)
Ani tentokrát se Verhoeven neobešel bez erotiky a výsledek je rozhodně zajímavý a ve spojení s Poledourisovou hudbou získává mírně mystický nádech... rozhodně minimálně zajímavé....
Flintstoneovi (1994)
Tradičně naivní a pozitivně laděný rodinný snímek, jehož jediným ozvláštněním je, že je situován do doby kamenné a natočen podle klasické animované předlohy. Díky bohu za rozené komiky Johna Goodmana a Ricka Moranise, stejně jako za Halle Berry, na kterou je radost pohledět za každého počasí i století...
Hráči se smrtí (1990)
Téměř až nečekaně dobré na titulního záporáka posledních dvou Batmanů Joela Schumachera!
Flash Gordon (1980)
Tři hvězdičky jedině za hudbu od Queenů a jako vždy skvělého Briana Blesseda...
Muži v černém 2 (2002)
Ani slabší, ani o nic lepší než první díl...
Tajný agent Jack T. (1997)
Typická Seagalova sračka.... s prominutím....
Ryba jménem Wanda (1988)
Velmi kvalitní post-pythonovská komedie, které velmi posloužil i Kevin Kline ve své Oscarové roli, na druhou stranu velmi brzdí mimořádně příšerný český dabing, holt tradice se mají dodržovat, že? ;o))
První velká vlaková loupež (1978)
Michael Crichton by se měl raději soustředit na psaní a režii radši přenechat zkušenějším kolegům. Velkým kladem a oživením snímku, jsou tradičně skvělé herecké výkony Seana Conneryho a Donalda Sutherlanda, stejně jako dnes již klasická Goldsmithova hudba.
Rambo: První krev (1982)
Možná historický a kultovní snímek, ale to rozhodně ještě není známkou kvality.
Final Fantasy: Esence života (2001)
Solidní sci-fi, kterou mezi špičku žánru povyšuje především hudba Elliota Goldenthala a zajímavé technické zpracování, na kterém jsou však občas patrné velmi četné nedostatky.