Recenze (155)
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Slabší než jednička, ale Toma Hardyho mám moc rád, takže pro mě v pohodě kino.
Duna (2021)
Nádhera! V kině absolutní krása. V kombinaci s překrásnou hudbou Hanse Zimmera, ze které lze cítit, že si toto dávno přál, jsem byl na Duně, jak ji znám z knihy. Mám velikou radost, že autoři ponechali atmosféru věrnou předloze, ekoložku neřeším, zítra jdu znovu. Tohle nebude pro blbce. Tohle je pro velké.
Jedině Tereza (2021)
Kubařová příjemná, jinak bída s nouzí. Vyhozený prachy, smích v sále nula, nasraní jsme odcházeli, jak jetel. Vše trochu zajímavé je v upoutávkách.
Barevný závoj (2006)
Načechrané nic moc.
Rodina na baterky (2021)
Špica animák!
Americká idyla (2016)
Knihu jsem nečetl a ani že byla adaptována jsem netušil. Přepnul jsem na v pondělí na dvojku náhodou a nestačil jsem se divit. Strhlo mě to. 59%? Nerozumím zdejšímu hodnocení. Hodnotím známkou nejvyšší. Jasně, tak ono se u takového filmu musí trochu přemýšlet, že ano.. Tragický příběh, který se, v jiných formách, stává stále. V současnosti třeba radikalizací mládeže a nástup do služeb IS.
Tajuplný ostrov (1973) (seriál)
Krásná, nezapomenutelná záležitost! Omar jako Nemo- boží!
Agatha Christie's Poirot - Vražda v Orient expresu (2010) (epizoda)
Šleha. Dokonalá v každém ohledu. Davida Sucheta mám moc rád, tady se ovšem naprosto překonal. Tento díl pokládám za mistrovské televizní dílo, hudba- klenot mezi filmovými skladbami.
Minari (2020)
??? Štípněte mě někdo, prosím.
Země nomádů (2020)
Tohle není film roku ani náhodou. Filmy mám rád, ale tady bych někoho hrozně rád nakopnul.