Recenze (450)
Iron Man 3 (2013)
Pri tomto sa uz zabavaju iba moje deti.
Rohy (2013)
Asi niekto hooooooooodne sfetovany pisal tento scenar.
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
True Detectives, The Knick, American Horror Story a Vikings su serialy, ktore ma za posledne 3 roky poriadne zaujali a donutili sledovat ich takmer bez dychu. Clive Owen neskutocny. Jo a este prva seria Walking Dead.
Sabotáž (2014)
Sorry Arnie, iba 1*.
Equalizer (2014)
Este 20 minut pred koncom som tomu chcel dat 1*. No ten zaver to celkom sprznil.
Hercules (2014)
To je ale hovadina.
Birdman (2014)
Utrpenie dopozerat.
John Wick (2014)
Mohol to byt super akcnak, nebyt toho odsrateho konca. idem kuknut Street Kings.
Amistad (1997)
No kto vie, ako to bolo v skutocnosti. Ratam s tym, ze nie ako vo filme. Preto iba 2*.
The Iceman (2012)
Démonický Michael Shannon. Pokiaľ by sa film držal presnejšie skutočných udalostí, dal by som viac stars.