Recenze (178)
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Podarené ukončenie Shrekových dobrodružstiev napriek tak trochu klasickej dejovej línii. Moje hodnotenie: 85%
Řím (2005) (seriál)
Vynikajúci seriál. Som dokonca rád, že scenáristi neuprednostnili historickú presnosť a neurobili tak z tohto eposu len ďalší dokumentárny seriál. Zároveň však dúfam, že sa študenti v Amerike nebudú učiť o tom ako vojnový veteráni Lucius Vorenus a Titus Pullo určovali dejiny antického Ríma :). Moje hodnotenie: 90%
Amélie z Montmartru (2001)
Môj celoživotný absolútny filmový TOP (delí sa o prvé miesto s Harvie Krumpetom), ktorý má len jednu chybu a síce, že je príliš krátky :(. Moje hodnotenie: 100%
Počátek (2010)
Milujem snové filmy a v Nolenovom spracovaní sú niečim kúzelne dômyselným a originálnym. Netvrdím, že by som nevyhodil zo scenára ani jednu scénu, no celkový zážitok bol jedinečný. Moje hodnotenie: 90%
Harry Brown (2009)
Gran Torino po britsky. Moje hodnotenie: 80%
Jak vycvičit draka (2010)
3D modelári a animátori odviedli vynikajúcu prácu na tomto snímku ... niekotrí draci sú rozkošní. Scenár však výrazne zaostáva ... je veľmi chudobný a človek vie presne ako celý film skončí už po pár minútach sledovania. Je však zrejme určený pre mladšieho diváka, ktorý ho určite ocení. Moje hodnotenie: 70%
Ostré jako břitva (2008) (seriál)
Často som uvažoval pri niektorých pochybne nemafiánskych scénach či boli natočené podľa fantázie režiséra a scenáristu alebo podľa skutočných policajných spisov. Zaujímavá zmena od americkej popkultúry coolových mafiánskych rodín. Moje hodnotenie: 80%
Pan Nikdo (2009)
Mozaikový príbeh, ktorý Jaco van Dormael premenil na prekrásny film. Za rok 2009 môj TOP. Hodnotenie: 95%
Dogova sólo mise (2009)
Začínam mať podozrenie, že Pixaru akosi dochádzajú nápady.
One Minute Fly (2008)
Geniálne originálne :)