Recenze (187)
Kasandřin sen (2007)
Jeden z nejslabších Woodyho snímků. Pochopil jsem co se Woody snaží tímto dílkem sdělit divákovi, všechna ta ironii života, nemožnost předpovídat následky našich činů a neschopnost člověka se s tím vším utrpením vyrovnat. Proč to ale dělat takhle špatně. Film selhává téměř na všech úrovních, drží ho prakticky jen herecké výkony. Woody je zavedenou značkou, proto zamrzí o to více, když vidíte, jak někdo tak schopný dělá něco tak neschopného.
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Lékařské poslání je snad nejseriálovější jaké můžete potkat, snad po policejním. Scrubs na to jdou trošku jinak. Vcelku se dá říct, že rezignují na srdce drásající scény a záchraně života a filozofické úvahy o smrti a tak vůbec. Autoři vytvořili z nemocnice šapitó, zaplnili ho skupinou klaunů a bláznů a nechali je vyvádět skopičiny. A vcelku to funguje. Co se nám seriál snaí říct? Že dělat tohle řemeslo je pěkná řehole, že lékaři nemají daleko k bláznům, a že jedině s humorem se nejen tenhle život, ale všechny dá přežít až do smrti.
Všichni starostovi muži (1996) (seriál)
Mám velmi rád M. J. Foxe! A tento seriál pro mě představuje Americkou verzi Jistě pane ministře/premiere. Britové mají pochopitelně 5 hvězdiček, Američané se musí spokojit se 4 kvůli neodpustitelné politické koreknosti a nudným mezilidským mileneckým vztahům, které musí být asi všude a vě většině případů otravují.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Jeden z mnoha derivátů Přátel přinaší novum především v orámované naraci memoárů otce svým dětem - fascinující paměť; mnoha roztomilých narušení filmových konvencí - zrychlené přehrávání, nahrazování jointu bagetou, multi narace apod.; a především vysedávání u piva místo u kafe. Po prvních sériích velmi svěží a výtané však rychle vyčpělo důvodem stagnace charakterů a koncentrace trapnosti nad vtipností.
Rocky Balboa (2006)
Celou serii o Rockym mám rád. Jedná se o čistý derivát testosteronu a motivačních videoklipů, který si nesnaží hrát na nic jiného a pokud k tomu občas sklouzne, tak mě dokáže jen dobře pobavit. Co oceňuji na posledním opusu Sly je fakt, že nevyhrál!!! a že vývoj postav šel dle mého očekávání. Scéna kdy před tréninkem rekapitulují výčet jeho zdravotních problému mě pobavila ze všeho nejvíc.
Pařba ve Vegas (2009)
Fajnová jízda, která si dokonce pohrála i s narací a nenechala děj tupě plynout. Škoda jen stupidního bratra ala Rainman, který mi příde až příliš vyhnaný do extrému.
Topaz (1969)
Jsem velkým milovníkem a obdivovatelem Alfreda Hitchcocka, avšak tento snímek je pro mě hořkým zklamáním. Dramatická linka je až neuvěřitelně mdlá a diváka film až nudí.
Horší už to nebude (2006)
Nesmírně originálně pojatá narace, ve které nejvíc překvapí Will Ferrell tím, že opravdu umí hrát. Excelentní provázání fikčního světa románu s realitou, ve stylu osudu napsaného do knihy života pojatá s humorem a elegancí, jaká tu snad ještě nebyla.
2 $ocky (2011) (seriál)
Nemůžu se zbavit dojmu, že v postatě nejde o nic nového a sitcom čerpá inspiraci z takových komediálních sitcomů jako Přátelé, Blacks books a v neposlední řadě i Big bang theory. Jak káže povinnost dobrého sitcomu, musíme zde mít urýpanou postavu a tak trošku exotickou postavu. Nicméně padla inspirace na úrodnou půdu a je se tedy na co dívat.
Řeka (1933)
Zápas Pavla se štikou považuji za jednu z nejlepších akčních scén filmového nebe!