Recenze (163)
Devítky (2007)
Velmi působivé, příjemné překvapení je výkon Ryana Reynoldse.
Prci, prci, prcičky 3: Svatba (2003)
Ze začátku celkem slušná zábava, která se však později vytratila a byla přebta zbytečnou nechutností.
O Schmidtovi (2002)
Herecké sólo pro Jacka Nicholsona, který opět dokazuje, že je velikánem světového filmu.
Ostrov (2000)
Tolik týrání zvířat a lidí v jednom filmu se běžně nevidí. Snesu hodně, ale tady jsou pasáže kdy i otrlý divák odvrací zrak a to nejednou. Absolutně nechápu co je na tomto snímku tak ceněno- pro mě je na úrovni Kanibalů.
Hombre (1967)
Příběh o naprvní pohled bezcitném indiánokovbojovi, kterého hraje Paul Newman a který ve finále samozřejmě vůbec bezcitný není. Kdyby zde nehrál právě PN troufnu si tvrdit, že film by již dávno upadl v zapomnění.
Policajtka (2001)
Třetí hvězda pouze za Jamese Caviezela.
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Hezky natočeno, hezky zahráno (Oldřich Kaiser), ale to je asi vše co se o tomhle filmu dá říct. Napoprvé mě film dokonale uspal a ani napodruhé nepřesvědčil.
Mezi řádky (2007)
Film se nese v duchu Dangerous Minds za doprovodu MTV hiphopových hitů. Jelikož celý průběh filmu je naprosto předpokládaný, jediným překvapením pro mě zůstává Hilary Swank v hlavní roli, která sice hraje dobře, ale ve filmu, který zde již mnokokrát byl a mnohokrát lépe.
Zahulíme, uvidíme (2004)
Kdyby byl ten bezduchý snímek tak vtipný jako je nechutný, jednalo by se o komedii století.
Maléry pana účetního (1980)
"Během jedné abstinenční krize dosáhl Fantozzi domovního rekordu, když 380x přepnul televizi, za pouhých 26 vteřin" :-)) Komedie, která výborně pobaví i po letech. O tom jaký kult to byl ve své době, není třeba dlouze hovořit.