Recenze (3 526)
Záskok (1997) (divadelní záznam)
Podle mě nejlepší Cimrmanova hra. Pokaždé se u toho neuvěřitelně nasměju. Mohl bych se na to dívat pořád dokola. Hlavně Svěrák jako Práchenský tomu dává velký šmrnc, protože do toho neustále tahá jiné hry: "Lucernou vám paní kněžno, posvítím, ale té lípy se nevzdám." :D
Wanted (2008)
Kravina na n tou. Sice je to podle komixu, ale střílet za roh. WTF? Jinak Angelina Jolie je okouzlující jako vždy. James McAvoy mi pro ni přišel trochu mladý...
Vyšetřování ztráty třídní knihy (1997) (divadelní záznam)
Další povedená Cimrmanovská hra. "Tak kolego třídní. Co vaše třída? Učí se dobře. To nemohu říct." :D
Vrána (1994)
Brandon Lee zemřel ke konci natáčení filmu, takže se to bez něj muselo dotáčet blbě... Stejně podivná smrt jako u jeho otce. Je to opravdu temný film. Jinak si toho už moc nepamatuju. Jo a je to podle komixu.
Predátor 2 (1990)
O trochu slabší pokračování. Děj se přesouvá z džungle do Los Angeles. Danny Glover jde Predátorovi nekompromisně po krku. Predátor mu totiž zabíjí kolegy i gangstery. Má dost nových vychytávek. Jde po něm i speciální tým. Ten ale samozřejmě nemá šanci. Na Predátora se musí leda lstí. Akce je dost slušná. Škoda, že to propadlo... "Život je svině!!"
Predátor (1987)
Klasický Arniold Schwarzenegger. Všechno vybouchá. I když tady má proti sobě jen jednoho protivníka. Zato pořádného s vyspělými technologiemi. Predátorovi se díky jeho loveckým schopnostem podaří v džungli vykosit celou Arnieho jednotku a on na něj zůstane sám. Predátor si totiž nevybírá kořist, která by se nemohla bránit. Arnie na něj ale nakonec vyzraje pomocí lsti. Oklame jeho senzory a přemůže ho. "Když může krvácet, může i umřít."
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Nejslabší Vetřelec. Ripleyová je mrtvá a místo ní se tu setkáváme s jejím nabušeným klonem. Vědci na stanici dělají na Vetřelcích pokusy. Samozřejmě se to zvrtne.
Vetřelec ³ (1992)
Fincherovo pokračování je o něco slabší. Tentokrát Vetřelec ohrožuje trestaneckou kolonii, kde Ripleyová ztroskotá. Kvůli vším ji ostříhají nakrátko. Musí spojit síly s vězni a společně porazit Vetřelce. Závěrečná honička v těch tunelech mi přišla dost nepřehledná. Konec je ve stylu Terminátora. Jo a hraje tu Tywin z GoT. :)
Vetřelci (1986)
Cameronovo pokračování se mi líbí víc než Ridleyho 1. Je to o dost akčnější. Hrdinové už ví, co proti nim stojí. Efekty jsou taky pokročilejší. To auto je hodně vymakané. A kulometo plamenomet Ripleyové na konci je fakt pecka. Královna vetřelců dostane pěkně po tlamě. Souboj v robotovi je úžasný. Film, který prostě nestárne a Ripleyová je pořád super! "Možná, že jsi nesledoval poslední události, ale dostali jsme na prdel, kámo." :D
Vetřelec (1979)
Ridleyho mistrovské dílo. Spojil dva žánry způsobem, jakým se to ještě nikomu před ním nepodařilo. Hororová atmosféra, která by se dala krájet. I když efekty jsou slabší, přece jen musíme brát v úvahu stáří filmu. H. R. Gigerovi se podařilo stvořit nestvůru, která má vyvolávat sexuální frustraci a hrůzu. Všimněte si tvaru jeho hlavy. Koho by tenkrát napadlo, že neznámá Sigourney Weaver celý tento film přežije až do konce? Btw v souvislosti s Prometheem jsem si všiml, že ta ztroskotaná loď na začátku je úplně stejná jako tam. Přestože se to odehrává na jiném měsíci. Škoda, že s prequelem už takovou díru do světa neudělal. Taky už není nejmladší... "On je android?"