Recenze (3 527)
Samotáři (2000)
Dneska již v podstatě kultovka. Skvělý Macháček, který mě svými nepřítomnými stavy naprosto rozsekává. Neuvěřitelné množství fórů a hlášek. Škoda, že už se dneska takové filmy netočí... "Já bych s tebou chtěl chodit, ale kluci z kapely říkali, že už prý jednu holku mám." :D
Sahara (2005)
A tak nebylo to špatné. Loď z americké občanské války ztroskotá v Africe. Proč ne? Ale něco tomu chybí no. Aspoň, že tu je sympatická Penélope Cruz .:) "Uděláme Panama?" :D
Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod (2004)
Příjemný nebo spíš nepříjemný Jim Carrey v této "pohádce". To je tak všechno... Děti s ním zažívají neuvěřitelné věci.
Rychlí a zběsilí (2009)
O hodně lepší než předchozí díl. Odehrává se to ještě před ním. Justin Lin pochopil, co dělal špatně. Objevují se tu staré postavy a i pár nových. Začíná se formovat parta, kterou uvidíme v dalších dílech. Brian O'Conner jako agent FBI vyšetřuje mexického drogového bosse jménem Braga. Po smrti Letty se k němu přidá i Dominic Toretto. V utajení pro něj pracují a převáží peníze přes mexickou hranici. Pak se ale věci zvrtnou a začne jít do tuhého. Opět nechybí skvělé honičky a parádní akční scény. Nakonec si ale s bossem samozřejmě poradí. Dom to sice trochu schytá, ale parta ho nenechá ve štychu. V dalších dílech se děj ještě víc rozjede. Hlavně se tu objevuje úžasná Gal Gadot. :) "Tys chodil s jeho ségrou? Tak to máš štěstí, že jsi naživu." :D
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Nejslabší díl celé série. Tímhle Justin Lin nastartoval zbytek ságy. Moc nechápu, proč se to odehrává až po 6. Sean Boswell se po svém závodnickém průseru v Americe stěhuje k otci do Japonska. Tam ho ale auta taky lákají. Musí se ale nejdřív naučit driftovat. Spojí se s Hanem, kterého známe z pozdějších dílů. No a samozřejmě se připlete do problémů, hlavně s mafiánskou Yakuzou. Je to plné klišé a nemá to ani pořádnou zápletku. Spoiler: Na smrt Hana navazuje 7. díl s Jasonem Stathamem. Je podobný jak 6. Taky musím pochválit dobrou hudbu. ;) Jo a ještě se tam na konci mihne Vin Diesel. :) "Co znamená DK? Donkey Kong? Ne, Drift King." :D
Rychle a zběsile 2 (2003)
O něco slabší než předchozí díl. Bez Vina Diesela to není ono. Paul Walker to sám neutáhne. Aspoň že je tu Eva Mendes. Ale i tak je to příjemná podívaná. Konec je opravdu hodně vychytaný. ;) "Vrať mi můj zastřihávač na doutníky."
Rychle a zběsile (2001)
Vin Diesel dělá čest svému příjmení. Během hraní NFS Underground jsem si vždycky připadal jak v tom filmu. Povinnost pro všechny fandy tuningu a rychlých aut. Tenhle díl odstartoval celou 8 dílnou sérii. Vin Diesel byl pro Paula Walkera dobrým učitelem. Parádní scény a závody nás provází celým filmem. "Zlomíš jí srdce a zlomím ti vaz." :D
Roming (2007)
Polívka se sice s Labudou snaží, zřejmě to ale nestačí. Je tam sice pár fóru, ale jako celek to moc nefunguje. "Kurva som slepý." :D
Ro(c)k podvraťáků (2006)
Tak tohle už je slabší než předchozí dva Janákovy snímky. Člověk to těm klukům prostě moc nevěří. Vypadají sice jako tvrdí rockeři, přitom ale hrají laciný popík. A Postránecký jako mafián taky nic moc.
Roboti (2005)
Pěkná animovaná kravina se spoustou odkazů a narážek. Nejlepší je ta začáteční cesta v kouli. "Jsem královna dožínkového plesu." :D