Recenze (4 215)
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Jednička byla super, ale po odchodu z IMAXu jsem si tenkrát říkal, jak se těším, až si tu strašně předimenzovanou finální akční scénu pustím na menší televizi. No a u dvojky mě zpětně vlastně kupodivu vůbec nemrzí, že jsem kino vynechal, protože v obýváku přesně krásně vynikly všechny ty megalomanské bitvy. Strašně jsem si to užil od začátku až do konce. [HBOmax]
Úsvit (2023)
Celou dobu mi spolu s příjemným mrazením přišlo, jako bych se díval na českou verzi "Don't Worry Darling", což myslím jako ohromnou pochvalu. Cítím hrdost! [Netflix]
Děs po setmění (2014)
Hádání totožnosti zabijáka bylo fajn, stejně jako sympaťanda v hlavní roli. Všechno ostatní v tomto podivném rádoby slasheru s prvky parodie už bohužel stojí za vyližprdku. [Amazon Prime]
Nech svět světem (2023)
Tuhle sociální nervárnu, u který jsem se o postavy bál úplně každičkou vteřinu, doporučuje 9 Damonů Lindelofů z 10. Film, kterej jsem vždycky toužil vidět v přesně tomhle vysněným zpracování. [Netflix]
65 (2023)
Je vážně super, že stále vznikají tak přímočaré dobrodružné blbiny se sice reálně nulovou vzdělávací hodnotou, ale zato narvané zábavnymi prvky. Nejoblíbenější film všech dnešních děcek na prvním stupni základní školy. [HBOmax]
Batman a Superman: Bitva supersynů (2022)
Koukám, že jsem se pěkně dlouho nedíval na žádný DC animák, ta animace je vážně meh. 3D se holt pomalu ale jistě začíná tlačit všude, i tam, kde mu to moc nesluší... Příběh je naštěstí obstojný a dabing se povedl. [HBOmax]
Zabiják (2023)
Nejakčnější infarktovka, co jsem kdy viděl. Zadržování dechu od první do poslední vteřiny. Fassy, Fincher a Reznor servírují zabijáckou studii perfekcionismu pro všechny, postižené obsedantně kompulzivní poruchou, a ani se ji nesnaží vydávat za film. [Netflix]
Ještěr (2023)
Strašně dobrá a ještě víc napínavá detektivka ze staré školy, na kterou když se tam nahoře díval Peter Temple, tak se rozplakal štěstím... [Netflix]
Marvels (2023)
Holy shit! Ten film má všechno, co jako comicsama poblázněný dvojče Kamaly Khan potřebuju jednou za čas k životu: ultimátní chemii mezi hl. postavami, ztřeštěnou (a zároveň přehlednou) akci, je zábavnej a není zbytečně dlouhej. Jo, a ještě taneční muzikálovou scénu, OMG!! Po uzívaným seriálovým Marvel-maratonu z předchozí noci byl tenhle můj soukromej mini návrat do MCU naprostou parádou. Zdravim zapšklý páprdy z MovieZone 😀. [IMAX]
Tajná invaze (2023) (seriál)
Dlouho jsem neviděl o moc legračnějších věcí, než když se Marvel snaží napodobit kultovní špionážní Homeland. Kolosální nuda, co sice vypadá nádherně, ale jde v ní o naprostý prd. [Disney+]