Recenze (23)
Machete (2010)
Machete don't text.
Rallye smrti 2 (2010)
I po dokoukání ještě pořád nevím jestli to tvůrci mysleli vážně :-)
Panty & Stocking with Garterbelt (2010) (seriál)
Pět hvězdiček určitě ano, protože takovouhle geniální ulítlost jsem dlouho neviděl. Dva andělé, jeden uchylný kněz a jeden šprt bojují s pertou démonů. Je sice pravda že některé díly kvalitativně zaostávají, ale jako celek jde určitě od nadprůměrnou záležitost. Vše dokresluje uplně perfektní hudba a miliony narážek na pop kulturu. Určitě to není pro každého, ale jestli se to divákovi zalíbí doporučuju další režisériv počin - Dead leaves ;)
Rocky Horror Picture Show (1975)
Tak tohle bylo skoro nad moje divácké síly. Hudba byla chvílemi i nadprůměrná - proto taky ty dvě hvězdy, ale zbytek je slátania beze smyslu a bez pointy. A i když celkově mám rád uchylné filmy, rozhodně ne uchylné takovým stylem :-)
Repo Men (2010)
Podle reakcí zde na csfd jsem od tohoto snímku nečekal moc. O to víc jsem byl potom překvapen, když jsem dostal skvělou akčňárnu u které jsem se i dosti nasmál. Je to jeden z mála filmů kde jsem konec fakt nečekal. A je opravdu jenom málo tomu co vytknout. Každopádně hodnocení alespoň vypovídá o tom, že průměrný český divák nemá žádný vkus :-)
Souboj Titánů (2010)
O jedno sprosté slovo (bitch) lepší jak nový Terminátor
Avatar (2009)
Jenom nejlepší film všech dob ;)
Gamer (2009)
Krása, nádhera prostě úplně užasnej béčkovej film, který příběhem a logikou připomíná staré filmy 80-90 let. Akorát je v něm o 100% víc koziček, prdelek, akce a krve. Takže logiku zde opravdu nečejte, ale pokud aspoň trochu milujute Běžícího muže a další mňamky je Gamer pro vás to pravé.
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
Ty vole, ty vole ty vole,..... Tohle byl snad ten nejujetější film, kterej vlastně film není. Je to souhrn scén - videoklipů, které by měly být podle všech fyzikálních zákonů trapné, nudné a nechutné. Jenže,..... jenže jsem u toho brutálně skvěle bavil :-) je to takovej film, kterej nepustíte žádnému svýmu známýmu, ale potají umíráte smíchy, zatímco se na to díváte pod peřinou. Tolik koziček a prdelek jsem neviděl snad ani v pornofilmu, prostě masakr - stávka pornoherců, brokovnice v řiti, ojíždění staré důchodkyně, šílená čínská kurva :-) schválně udělám malej test přepnu náhodně na pět míst filmu a řeknu vám scény - 1.cpou Cheliosovi umělé srdce do hrudíku, zatímco se na to vyděšeně dívá, 2.kurvička v policejním olizuje Evu, 3.fretka co si olizuje kulky, 4.Chelios do sebe pumpuje elektřinu v Highlander stylu, 5. starej děda ochmatává černou šlapku :-) - no udělejte si obrázek sami.
Travička zelená (2008)
Zpočátku jsem vůbec nevěděl co si mám o tom filmu myslet, Příběh byl průhlednější než kalhotky striptérky a z těch trávařských vtipů mě jímala větší hrůza než u většiny hororů. I přesto všechno jsem u filmu vydržel a.... byl jsem velmi štědře odměněn. Film se na konci mění na GTA like akci a je to brutus :- ) mlátičky jsou naprosto reálné a nadupané (mě osobně asi nejvíc pobavil střih na Rogena a toho hajzla jak drží zářivky - jako vystřižené ze Star Wars). Nebýt toho zakončení a té akce, tak tenhle film asi dostane odpad. Ale ta akce tam je a je tu i Seth Rogen, dámy a pánové, SETH ROGEN!!!