Recenze (3 178)
451° Fahrenheita (1966)
Obraz civilizace, která pohrdá knihami, sleduje jen "tupé" pořady v televizi, cpe se stále práškami na otupení, schází jí fyzický kontakt a trpí ztrátou paměti. Ano, až do takové fáze můžeme dospět.
Delgo (2008)
Aneb jak kamínky zachránily celý svět. Pokud si Cameron pro Avatara z tohoto animáku bral inspiraci, pak to musely být pouze opravdu detaily, protože o ničem jiném se tady nedá mluvit kladně.
Vojákova dívka (2003) (TV film)
Opravdu silný film, o to více, že je natočen podle skutečné události. Závěr při písni Annie Lenox je bezchybný.
Máj (2008)
Nastrojené dialogy, škrobení herci, marná snaha o erotičnost a všude samá neopodstatněná nahota. Film na mě chvílemi působil spíše jako levné porno. Za naše peníze vznikl takový film? Ně děkuji, raději si nechám peníze vrátit. Alespoň hudba je krásná.
Bony a klid (1987)
Frankie Goes to Hollywood jsou úžasní, ale takhle nechutně vyždímat jejich písničky...
Zapomenutý ostrov (2008)
Uf, hrozný patos.
Kill Bill 2 (2004)
První díl je v jistém slova smyslu výjimečný, ale dvojka je nuda :( Improvizace Darryl Hannah v koupelně je však brilantní.
Kill Bill (2003)
Shlédl jsem uncut verzi a až na pád drobných vyjímek musím uznat, že tahle Tarantinovka je opravdu něco. Do kolen mě nejvíc dostává správné skloubení obrazu a hudby, které vykouzlí stylovou podívanou (o to lepší pro milovníky kung-fu klasik). Oblíbené scénky sjíždím každý den.
O rodičích a dětech (2007)
Příjemná česká konverzačka.
500 dní se Summer (2009)
Očekávání vložená od prvních trailerů do 500 Days of Summer se vyplnila na 110%. Zoey jsem si zamiloval už v Yes Man, Joseph je setsakra sympatický a spolu tak tvoří úžasnou dvojku. K tomu skvělý soundtrack a jedno z největších překvapení roku je na světě.