Recenze (711)
Slova (2012)
Toto povedené drama mě dostalo. Nejspíše sem viděl tu evropskou, lepší verzi, každopádně od všech solidně zahrané (hlavně mužské party), s dávkou osudovosti. V momentě, kdy jsem pochopil, až co přesně pro starého muže znamenal jeho rukopis, pochopil jsem jeho kroky i jeho pohnutky. V podstatě tu není vyloženě ta špatná osoba, jen špatné rozhodnutí, která se dají pochopit, že k nim člověk sáhne v určitém bodě svého života, kdy nevidí východisko ven. Skvěle napsané a zahrané. 80 %
Dlouhá cesta (2004) (seriál)
Stejná paráda jako jejich pozdější dobrodružství v Africe, které jsem viděl paradoxně dříve. Poutavý dokument, který není zdlouhavě nudný a kde je krásně vidět vývoj nálad hlavních protagonistů. Kolikrát byli na dně (když jsem viděl některé překážky, tak jsem si říkal, že tam museli skončit), ale nakonec to dotáhli (i když pravda - měli dostatek vybavení, velkou podporu autotýmu..., ale i tak). Vytvořili fungující tým (spolu s Claudiem, kameramanem), byla by škoda, kdyby v brzké době nepřišli s něčím podobně zajímavým.
Nepoužitelní (2012)
Veskrze podprůměrná akce s ještě horší komedií a nefungující ústřední dvojkou, ve které byl ten černoch tím horším. Něco takového nemůže přece uspět, nemá to nic, čím by člověka mohlo nějak zaujmout. Logika příběhu je skoro nulová, žádné následky se tu neřeší, vše je o stereotypech, se kterýma se tu pracuje tak neobratně, že to někdy i fyzicky bolí. 40 %
Pot a krev (2013)
Film na pomezí 3 a 4 hvězd, který ve své podstatě je takové vážnější a méně povedené Bad Boys 2. Má to své pomrkávání pro fandy, má to krásný vizuál i parádní nápady, ale zároveň to nemá takový spád a údernost Mizerů 2. 70 %
Rudý úsvit: Nová krev (2012)
Lepší 2 hvězdy, ale toto je prototyp naprosto zbytečného filmu.
Kouzelníci (2013)
Sem tam úsměvné, většino zásluhou Carreyho nebo Arkina, jinak nuda a trapnost.
Pád Bílého domu (2013)
Patetické, stupidní, příšerné triky...ale zábavné, nekorektní a vtipné. Bo Butler. 80 %
Muž na hraně (2012)
Mělo to potenciál, mělo to obsazení, mělo to dobrou myšlenku...ale skončilo to nudou.
Jedna mezi oči (2012)
Sly je evidentně ve větší fyzické formě než zchátralý Arnie, více mu člověk uvěří tu vyřídilku, ale oba filmy jsou to vesměs průměrné i s ohledem na nostalgii. 60 %
Čtyřicítka na krku (2012)
Not funny...