Recenze (4 484)
Meg 2: Příkop (2023)
Finále je hodně šťavnaté, do té doby to místy drhne, ale hláškuje se solidně, akce je taky slušná (klasický Statham), takže nemám problém napálit i tu třetí. Ale je to převážně hlavně za tu dost povedenou druhou půlku. 6/10
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Flanigan vzal svou oblíbenou hereckou bandu a natočil si svůj horrorový Boj o moc, který zase klade zajímavé otázky (30 let v luxusu nebo 50 v bídě?), je i zase skvěle zahraný a ve finále do sebe zase všechno krásně zapadne. Kdo má načteného Poea, bude asi spokojenější víc. Btw to je horrorové ze všech jeho seriálů nejméně. 8/10
Anatomie pádu (2023)
Chladné psychologické drama, co se stane, když se vám zabije manžel, vypadá to podezřele a jedinou osobou poblíž jste byli vy. Střídá to sakra silné momenty (hádka manželů, kdy ji vyčítá svůj proměrněný život) s místy až parodií (snad pokaždé když se někdo na něco ptal v soudní síni). V devadesátkách by to mělo 100 minut a asi by to filmu neublížilo. 6.5/10
Nejhvězdnější noc popu (2024)
Dobrý to bylo. Plno skvělých zpěváků/zpěvaček a jedna dlouhá noc o natáčení slavné písně. "Nechte svá ega venku".
Dycky Sunderland - Série 3 (2024) (série)
Po tom čtyřletém půstu jsem si napřed poctivě sjel první dvě série znovu, abych byl nakonec tou třetí spíš nemile překvapený. 3 díly jsou fakt málo. Jede se tu možná až moc v kvapíkovém tempu a přitom si mi zdá, že se nic moc člověk nedozví. Teda až na fakt, že se tu jedná už o další změnu majitelů (kazdá série jiný vlastník, manažer, trenér) a vztah si tu vlastně člověk může udělat jen ke kuchařce, která zůstala asi jediná z první série. 6/10
Marvels (2023)
Nebýt pár blbostí (planeta zpěvu wtf, a proč to úplně ignoruje Secret Invasion), tak je to vlastně fain. A to říkám jako člověk, který seriálovou Kamalu bytostně nesnáší. 5/10
Studio 666 (2022)
Jasně, mohlo být klidně o půlku kratší (max taková hoďka by tomu slušela fakt hodně), ale i tak se kluci z FF celkem předvedli. Herecky (hlavně) Grohl super, příběh nic objevného - ale tak jsou to FF, nikdo snad nečekal nějaký sofistikovaný horror. Kdo je má rád, nebude nespokojený. Navíc ost je dost povedené. 6/10
Operace Brothers (2019)
Další fain lekce moderní geopolitiky, ale film jako takový nějak moc vtahující není. Jen taková jednohubka s (naštěstí) hodně sympatickým obsazením. 6.5/10
Třináct životů (2022)
Záchrana thajských fotbalistů ze zaplavené jeskyně v létě 2018. Matně si vybavuju, že se něco takového stalo, nicméně Howardovu verzi záchrany už jen tak z hlavy nevytluču. Je to tísnivé, depresivní (furt prši), zdánlivě neproveditelné a ve finále se i těm nejlepším potápěčům můžou rozklepat kolena. 7.5/10
Bratři (2023)
Před pár měsíci jsem četl Novákovu knížku Zatím dobrý, bez které bych byl ve filmu dost ztracený. Fakt mi ten film nedával vůbec smysl, a tak ten podtitul "největší příběh studené války" tady působí dost nepatřičně.