Recenze (1 198)
Devil (2001)
Od del Tora jsem čekal více duchařiny. Celkově je to lepší průměr, ale spíš mi to přišlo jako rodinný film o duchovi než jako duchařský krvák, kterým to má být. 62%
Poslední lovec čarodějnic (2015)
První půlka jakožto čarodějnická kriminálka se mi hodně líbila, pak už si to drží to své typické fantasy. Diesel tomu dodává tu správnou temnotu a těch zbytečnejch keců tam zase tolik není, čehož jsem se bál. 70%
Mexičan (2001)
Dobře natočené, v podstatě mě to bavilo. Hvězdičku navíc za hudbu. Je vidět, že Alan Silvestri patří mezi TOP skladatele. 68%
Merlin a kniha kouzel (2010) (TV film)
Hvězdička za snahu a za připomění Battlestar Galactica díky představiteli Merlina. Ale jinak hrůza, jsou i sice horší filmy, ale tohle v sobě nemá nic kladného. 13%
Max a maxipříšerky (2009)
Film vlastně o ničem, ale s dobrou myšlenkou pro vizualizaci příšerek. Hodně dobře udělané (animované nebo hrané?). Ale jinak jednoduchý děj, cesta hlavního hrdiny do jejich světa a zpátky + nějaké to běžné dobrodružství. 49%
May (2002)
Horor to sice není, ale záliba hlavní hrdinky je zajímavá a lehce krvavá. Sumasumárum průměr. Nenudí, ani nenadchne. 56%
Deadpool (2016)
Na rozdíl od jiných filmů, to co bylo v traileru byl hodně slabej odvar. Čekal jsem, že bude pan Pool sprostě hláškovat, ale to co tvůrci předvádějí nemá chybu. Hafo vtipných scének a hlášek, pár scén u kterých mi i tekly slzy smíchy a to se nedá říct u žádné komedie loňského roku. Každopádně po Marvelovské stránce je to lepší průměr ze světa X-menů, ale ten zbytek to dohnal na 93%. Soundtrack taky nemá chybu.
Atentát (2015) (seriál)
Hvězdička za snahu, ale v polovině jednoho dílu jsem to raději přepnul na TV Šlágr. 9%
Matador (2005)
Žádný zázrak, nájemný vrah, který není moc profesionální.Občas tam jsou dobré pasáže, ale spíše je to celé nenaplněné očekávání. 48%
Barbora Poláková: Kráva (2012) (hudební videoklip)
No jo no, je dobrá :-)