Poslední recenze (13)
Rozhodně nejsi zvaná na mou bat micvu! (2023)
Když jsem začal koukat myslel jsem si že to bude zajímavé a zábavné, bohužel není. Myslel jsem si že film dokoukám hned a bude to vtipné a zajímavé. Jelikož byl pro mne film velké utrpení koukal jsem na něj pět dní, protože jsem to neustále musel stopovat kvůli nudnosti celého filmu. Film se zaslouží jednu hvězdičku a to jen kvůli tomu že tam hraje Sandler.
Oppenheimer (2023)
Nejlepší film roku 2023. Za mne je tento film tím nejlepším co zatím Christopher Nolan kdy udělal, ano dokonce lepší než Temný Rytíř. Zpracování efektů a zvuků je opravdu vynikající. Za mne je to jednoznačně 10/10.
Rychle a zběsile 9 (2021)
Prvních pár dílů je super, ale zbytek už moc ne. V tomto filmu už vůbec nejde o závodění, ale nyní už jde o kosmické věci. Samozřejmě se musí celá série posouvat to chápu být stále na jednom místě nejde, avšak nečekal bych že se ze street racingu dostaneme do kosmu to by mne nikdy nenapadlo. Nápad to je dobrý, ale pro jinou filmovou sérii, protože tuto už mám zarytou jako zcela závodní a ne jako hodně velké vesmírné sci-fi.
Poslední deníček (1)
Chillout
Zachovejte klid a přehrajte si nádhernou hudbu