Recenze (145)
Pařba ve Vegas (2009)
it was LEGEN...wait for it....DARY!!!!!
Hrůza v Connecticutu (2009)
Dalsi volovina, ktera se snazi nalakat lidi na kecy, ze je to podle skutecnych udalosti....
Cestující (2008)
Thriller / Horor ? Ani nahodou....
Pátek třináctého (2009)
Remake filmu, který odstartoval šablovitost hororů.
Dragonball: Evoluce (2009)
težko nastavit hollywoodskou tvář tak blaznivého anime seriálu, ve filmové podobě to vypada tak nesmyslně...
Serenity (2005)
Nadherné vyvrcholení předčasně ukončeného skvělého seriálu. Kdo neviděl seriál, nepochopí a nebude moct ocenit tento film...
Firefly (2002) (seriál)
Záležitost, která mně popadla za seriálové srdce. Neštěstí v podobě předčasně ukončeného seriálu. Geniální sci-fi seriál s country prvky a fantastické černé a tvrdé komiky. Děkujme Bohu za příběhové ukončení v podobě Serenity. Bezkonkurenčně nejoblibenějši postava Jane.
Zeitgeist: The Movie (2007)
Neskutečné bláboly. Pravdou je, že pouze část mediálních zpráv je pravda, ale také pouze zlomek toho co uslyšíte z tohoto snímku je realita. Zní to zajimavě a všechno do sebe zapadá, ale po chvilce přemyšlení se to rozpadá jako hrad z karet. Učelem je vyždímat peníze z lidí. Hloupé konspirační teorie paranoidních hlav!
Ďáblovo dítě (2008)
Narůstající demence hlavních postav hororů zde bravurně vrcholí...
Carnivale (2003) (seriál)
Snad příběhově nejoriginálnější seriál posledního desetiletí, který mně zaujal svým temným příběhem, velmi zajímavými a mysteriózními postavami, které neustále překvapuji. Neokoukané pouťové prostředí plné skrytých tajemství. Fenomenální konec, který výrazně zatřepe divákovým světem.