Recenze (145)
Podvodník z Tinderu (2022)
Dokument o zlatokopkách pro zlatokopky, ale na druhou stranu dost zábavně natočený.
Armáda mrtvých (2021)
Sice jedna z těch lepších zombie filmů v posledních letech, ale Bautista hraje ve všech filmech Draxe. Nic jiného totiž neumí.
Matrix Resurrections (2021)
Upoutávka vypadala jako jeden z těch fake trailerů, kterých je youtube plný. Jak kdyby se to sestřihalo z několika jiných filmů a parodií. Film samotný nakonec taky působí jako parodie.
Shang-Chi a legenda o deseti prstenech (2021)
Pokus o asijskou Wakandu.
Mulan (2020)
Tohle se přesně hodí Disney do jeho social justice portfolia. Ale paradoxně to je přitom plné stereotypů a kulturných nesrovnalostí.
Souboj Titánů (2019) (pořad)
Hodnocení po pilotním díle. Zatím to vypadá jako další průměrná varianta na podobné hry. Co se jim podařilo dobře zobrazit je mohutnost jednotlivých disciplín.
Dogman (2018)
Strašně mě dokáže nasrat když hlavní postava celý film jedná bezmyšlenkovitě. Každý má právo na to udělat hloupou chybu, ale skoro dvouhodinová šaráda tuposti je už moc. Divák si nedokáže vyvinout sympatie k hlavní postavě. Nikdo se tak prostě nemůže chovat. To nejde. Vnímám to tak, že tvůrci filmu prostě nedokázali vymyslet pořádnou zápletku, která by vedla k podobnému rozuzlení. Místo toho vymysleli postavu bez mozku. To vše bohužel shodí to co je zde kvalitní: atmosféra, prostředí, herecké výkony a kamera. Chápu záměr psa/člověka slepě věrného svému pánovi, ale akorát mě to nasralo.
Robin Hood (2018)
Snuška nesmyslů v čele s batmanovským Robinem Hoodem.
Zlý časy v El Royale (2018)
Tarantinovka bez dlouhého kecání v kombinaci s postavami Agáty Christie.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Místy zábavné, ale ve výsledku zbytečný díl, který příběh vůbec nikam neposunul. Od poloviny filmu zvrat střídá zvrat až je to přehnané.