Recenze (614)
Zabij, nebo budeš zabit (2007)
Takový průměrný akční film s relativně dobrým provedením a zajímavou zápletkou.
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Vynikající akční jízda od začátku do konce. Skvělá zápletka, hudba i režie. Bruce je pořád v roli Johna McClanea skvělý. 90%
Nejlepší z Brooklynu (2009)
Naprosto souhlasím s uživatelem Malarkey.
8 MM (1999)
Napínavé, to ano, ale taky dost nechutné a to už bylo na mě moc.
Kurýr 3 (2008)
Měl jsem jednou zase chuť pustit si "akčňák trochu přitažený za vlasy", a tak jsem sáhl po třetím Kurýrovi. Příběh je samozřejmě dost slabý, stejně jako scénář, který však režisér ve filmu o filmu nazval skvělým :). Akční scény s auty jsou povedené, bitky nebýt superrychlého střihu mohly být daleko lepší. Statham má tradičně charisma a táhne celý film, ale záporák mu zdatně sekunduje. Herečka v roli Valentiny ale dost ošklivá.
Oko bere (2008)
Zajímavý příběh z atraktivního prostředí Las Vegas. Nicméně čekal jsem to daleko napínavější. Možná by neuškodila kratší stopáž, ale i tak se jedná o nadprůměrný snímek. 75%
Sám doma 4 (2002) (TV film)
Velká vykrádačka prvních dvou dílů, ale na odpad to asi není. Vždyť jsou Vánoce. :)
Smrtonosná past 3 (1995)
Paradoxně mě třetí díl série baví nejvíc a to zejména díky skvělému spádu filmu. navíc je zde mnoho hlášek, nezapomenutelná jízda přes park, úprk před vodou v tunelu. Pěkná je i hudba, dobří padouši a Samuel L.Jackson je jako parťák Johna McClane taky skvělý.
Sám doma 3 (1997)
Samozřejmě, že už to není tak dobré jako první dva díly, ale stále to v rámci vánočních filmů patří k celkem pěkné podívané. Dám 3 hvězdy.
Junior (1994)
Je to kravina, ale hraje tam Arnie a Danny DeVito. Navíc pár vtipných momentů tam je. :) Dám tomu klidně 3 hvězdy, ale je to tak na 50%