Recenze (105)
Rivalové (2024)
"Unfortunately, my only skill in life is hitting a ball with a racket. /// Očekával jsem průměrný film, ale dostal jsem pravý opak a byla to velká pecka. Hlavní trio postav je neskutečný a každá jejich konverzace je strašně dobře natočená a udělaná. Celý příběh a to jak je chytře poskládaný je fantastický. Taky mě velice potěšila kamera, která vás vtáhne do filmu. Emoce lítaly vzduchem jako tenisový míček a já jsem velice spokojený. / Hodnocení: 9/10.
Úsvit planety opic (2014)
"Apes not kill apes." /// Tomuhle se říká sakra dobré pokračování! Geniální navázání na předchozí díl. Caesar je za mě oficiálně jeden z nejlepších vůdců, co jsem kdy ve filmech viděl. Celý film je plný skvělých, silných a napínavých momentů, které vás nepřestanou vtahovat do děje. Zároveň to funguje jako skvělá příprava na velkolepé finále, kterého se nemůžu dočkat. / Hodnocení: 9/10.
Abigail (2024)
"What can I say? I like playing with my food." /// Krvavá, vyvražďovačka a parádní přírůstek do hororového žánru. Partička "hrdinů" má mezi sebou skvělou dynamiku. Všichni jsou perfektně obsazený a perfektně vystihují charaktery svých postav. Alisha Weir jako Abigail je naprosto skvělá! Jediné co mi nesedlo bylo finále, které bych si představoval jinak. / Hodnocení: 8/10.
Zrození Planety opic (2011)
"NO!" /// Budoucí klasika a začátek ikonické trilogie. Skvělá akce, efekty, emoce, momenty a postavy. Jsem také moc rád za kratší stopáž. Začátek přechodu Caesara z mazlíka na vůdce je úžasně zpracováný a uvěřitelný. Já začátky filmových sérií často moc nemusím, ale tady je to výjimka a famózní začátek trilogie. / Hodnocení: 9/10.
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
"I'm not stranger to the danger." /// Konečně jsme se dočkali pořádného akčního blockbusteru. Příběh se zaměřuje více na Konga, což je škoda, protože Godzilla tam byla trošku jako páté kolo u vozu. Sice je to pořád trochu hloupé, ale s tím se zkrátka musí počítat. Akce se velmi povedla a přítomnost více titanů film jen povznesla. Za mě zatím nejlepší film z MonsterVersa. / Hodnocení: 7/10.
Godzilla vs. Kong (2021)
"To je řešení? Vole chcípnu tady úplně střízlivej." /// Střet nejznámějších monster dopadl lépe než jsem čekal. Lidi tentokrát nebyli tak tupý, jako v předešlém díle a třeba Bernie byl fakt vtipnej. Ovšem odvařenej z toho nijak zvlášť nejsem. Slabší příběh tu stále je a občas se to táhlo. Tak snad pokračování předčí všechny dosavadní filmy. / Hodnocení: 6,5/10.
Godzilla II Král monster (2019)
"Ať žije král." /// Tak to bylo hodně špatný. Tak tupý postavy jsem dlouho neviděl. Nudný, prázdný, plný klišé a hloupý. Jediné, co se povedlo, jsou efekty a pár fakt cool záběrů, ale jinak opravdu hrůza. / Hodnocení: 2/10.
Kong: Ostrov lebek (2017)
"Sounds like a bird, but it's a f****** ant." /// Tento film je plný nezajímavých postav, které slouží jen jako žrádlo. Přímý děj kompenzují zábavná akce a skvěle efekty. Bohužel tento Kong na můj oblíbený od Petera Jacksona nemá. Ovšem jako akční blbina parádně postačí. / Hodnocení: 5/10.
Godzilla (2014)
"Mami, koukej. Dinosaurus." /// Film s názvem Godzilla a Godzilla je tam sotva 10 minut. Ani by mi to nevadilo, kdyby děj byl aspoň trochu zajímavej. Lidští hrdinové jsou také nezajímavý, takže co pak máme sledovat? Jak se Muto a Godzilla mlátí, jsem taky neviděl, protože tam byla tma jak pytli. Musím ale pochválit budování napětí, temnější téma, samotnou Godzillu a její ikonický řev. Jinak je to ale prázdné. / Hodnocení: 6/10.
2001: Vesmírná odysea (1968)
"I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that." /// Vesmírná sci-fi klasika. Tento film není pro každého diváka. Má spoustou metafor, myšlenek a scén, které nejsou jednoduchý na pochopení (aspoň pro mě teda). Je to dlouhý, občas nudný, ale rozhodně to za zhlédnutí stojí. To, že film vyšel v roce 1968, o rok dříve než člověk přistál na Měsíci, je naprosto šílený. Efekty, legendární hudba a skvělý záporák to posouvá ještě o level výš. Kultovní záležitost! / Hodnocení: 7,5/10.