Recenze (1 396)
Černé vdovy - Epizoda 2 (2019) (epizoda)
Tak přece jen, ještě druhou šanci seriálu dávám... Přidaná dávka ve stylu crazy komedie...takže ty kačeny vypadají jako úplný husy. Na závěr je tak obsáhlá upoutávka na další díl, že už ho v podstatě nepotřebuji ani vidět.
Vzkaz v láhvi (2016)
Standardně dobrá kriminálka s klasickými klišoidními momenty typu nedostižný padouch a poldové, jejichž neschopné akce šly dost na nervy. S delším odstupem, co jsem viděl předchozí díly, bych to zařadil níže než předchozí film Zabijáci. 70% (viděl jsem: 1x)
Sto divů světa (2014) (seriál)
Letem světem, občas jako z rychlíku a takové trochu neosobní.
Venom (2018)
Oooh, tak pěkně zábavně se to rozjíždělo. Takový kříženec Spidermana s terminátorem T-X. Než do toho ten parazit začal čím dál více kecat a mudrovat a kecat. Z původních nadšených lepších čtyř hvězd mé nadšení postupně opadalo na slabší tři. (viděl jsem: 1x)
Equalizer 2 (2018)
Solidní akční thriller, před jehož shlédnutím však doporučuji shlédnout první díl, ať jste v obraze dříve než já - kdo že jsou ty postavy, které se jako staří známí z dřívějška tu objevují. 70% (viděl jsem: 1x)
Sněhulák (2017)
Dějově docela záhul na palici, o co že tam vlastně jde a jak se to celé propletlo a co byl jako motiv... No, pár minut po závěrečných titulcích jsem to nějak stejně nepobral. Ale aspoň norská atmosféra a krajina byla pěkná. (viděl jsem: 1x)
40 dnů a 40 nocí (2002)
Přestože je mělo pro komedii nevyužitý potenciál, mezi teenagerovskými komediemi to nebylo zase tak úplně špatné. 2,5 hvězdy (viděl jsem: 3x)
MOST! - Epizoda 7 (2019) (epizoda)
Fajný díl. Jen mi nějak strašně rychle utekl. Pěkná hudba.
MOST! - Epizoda 6 (2019) (epizoda)
Při sledování si připadám trochu jako na houpačce, chvíli se výtečně bavím, jindy moc zábavy neshledávám. Tentokráte to moc odvaz nebyl.
Specialisté - Den zúčtování (2019) (epizoda)
Dobrá zápletka okořeněná zoufalou neschopností zúčastněných zasáhnout.