Recenze (117)
Dannyho parťáci (2001)
Hodně dobře zvládnutá krimi-komedie s výborným obsazením. Sodebergh našel přesně ten poměr vtipu a vážnosti, aby film působil tak dobře. Jsem rád, že se film vyloženě netočil jen kolem Clooneyho a Pitta, jistě - dostali prostor na začátku a konci, ale uprostřed to byla týmová hra jak víno.
Vetřelci (1986)
Podle mě lepší než 1. díl. Cameron to vzal po svém a dobře udělal. Zklamaly mě trošku vizuální efekty, které bych i přes dobu natáčení čekal, zvláště od Jamese, lepší. Trošku mi vadil závěr, uvažuju, jestli to neměl Cameron ukončit bez malé holčičky. 95%
Vetřelec (1979)
Pro mě mírné zklamání. Po typově podobných kultech (Predátor, The Thing) jsem se kouknul i na Vetřelce a nedokázal mě oslovit jako předchozí dva zmíněné snímky. Universum jež bylo vytvořeno tímto filmem uznávám a jako fanda sci-fi se z něj těším, ale snímek jako takový mi přišel hlavně dějově dost čitelný. Napětí a tiché scény jsou ukázkou velmi dobrých Scottových filmařských schopností a dovedností, které substituovaly nic moc efekty. 80%
Wolverine (2013)
Pro postavu Wolverina mám prostě slabost. Příběh není špatný, koneckonců jsem čekal mnohem horší výsledek, proto se mi to asi líbilo. Bál jsem se zasazení do japonského prostředí, ale příjemně mě překvapila zápletka, z níž vyšlo i japonsko. A samozřejmě, Marvel útočí - návrat Xaviera a Magneta značí po Avengers jasný směr jakým se studio ubírá. Wolverine je pro skalnější fanoušky, rozšíření ala psychologické drama/akce se povedlo, herecké výkony Hugha netřeba konetovat, Tao Okamoto je nádherná a splnila roli na 100%, tuším, že ji čeká velmi dobrá budoucnost.
Krycí jméno Donnie Brasco (1997)
Nezájem!
Bourneovo ultimátum (2007)
Kruh je uzavřen.
Vítězové a poražení (1999)
Film začal vysokým tempem, které před finální 30ti minutovkou ztratil, ale po Al Pacinově legendárním speechi se už vše vrátilo do normálu. Myslím si, že klasickému evropanovi film řekne méně než obyvateli Severní Ameriky, jednoduše kvůli neznalosti tohoto sportu. Kvůli hluché části dávám 4* a cca 83%. PS: Kombinace Pacino+Foxx+Diaz byla nepředstavitelná, ale funguje!
Jak básníkům chutná život (1987)
Pro mě je toho poslední díl série, tady to mělo všechno skončit. Kvalitativně na stejné úrovni jako perfektní jednička. Další díly udělaly ze Štěpána váguse a naprostého sociálního analfabeta. "Příjemné a překvapivě kvalitní zakončení triologie."
7 dní hříchů (2012)
69%
The Big Bang Theory: Unaired Pilot (2006) (TV film)
Základ tam je, ale jsem rád, že to dopadlo, tak jak to dopadlo...