Recenze (1 262)
Con Air (1997)
Aj tak je to typický americký film s tentoraz vlasatým Nicolasom Cageom, ktorý ma niečo do seba. Herci kvalitní, najmä Danny Trejo, akcia na jednotku, ale príbeh je slabší. 75%
Kontrakt (2006)
Slušný thriller s dobrými hercami a dosť neobvyklým prostredím v ktorom sa to odohráva. 70%
Pomáda (1978)
Skôr pre mojich rodičov, na mňa to veľmi nepôsobí no musím uznať že piesne sú skutočne geniálne. 70%
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Najlepšia na tom je len a len veverička, pri všetkom ostatnom som mal pocit že som to už niekde videl. 65%
Doba ledová (2002)
Milé, pekné a zábavne. Nič viac od toho nečakajte a budete spokojní. 80%
Šakal (1997)
Kto chce dostať šakala ? Ja určite nie. 60%
Korsický případ (2004)
Páni herci dobrí, ale všetko to kazí slabý scenár. 60%
Muž bez stínu (2000)
Skutočne, výnimočnosť sa tomuto filmu uprieť nedá. Verhoeven natočil opäť niečo iné s jeho štýlom a klasicky dobre odvedenou prácou. Efekty sú na veľmi vysokej úrovni a to sa mi páči. Hollow man nám ponúkol niekoľko odpavedí na otázky, čo by človek robil keby bol neviditeľný ?! 77%
Dějiny násilí (2005)
Pochmúrne, klasické a zo začiatku zaujímavé. Začiatok dokáže vtrhnúť a zaujať, akčné scény sú natočené dobre, esteticky a s peknou kamerou. Tie "šukačské" scény by som tam nedal, hoci boli veľmi autentické (:D), ale načo tam sú?! V závere sa to už stalo typickým klišé, takže vyššie ísť nemôžem. 77%
Star Wars: Klonové války (2008)
Neviem, nemôžem si pomôcť ale toto určite patrí do kategórie pre najmenších. Výsmech značky Star Wars to určite nieje, ale ani plnohodnotný film ktorý by rozširoval príbeh. 60%