Recenze (692)
Frčíme (2020)
Taková pixarovská jistota. Ale že bych se z toho posadil na zadek, to fakt ne. 70 %
Bitva u Midway (2019)
O dost lepší než Bayův Pearl Harbor.
UčíTelka (2020) (pořad)
Není to bez chyb, ale připravit takovýto pořad prakticky během pár dnů je úžasná práce naší veřejnoprávní televize. Klobouk dolů!
Ježek Sonic (2020)
Je fajn, že si Soník na nic jiného než rodinnou blbinu nehraje. Proto je z toho sympatická jednohubka nejen pro pamětníky.
Po životě (2019) (seriál)
Lidské, dojemné, vtipné, úžasné. Gervais válí jako nikdy.
Klaus (2019)
Velké překvapení. Za mě nejlepší animák roku 2019.
Lví král (2019)
Naprosto zbytečný film.
Terminátor: Temný osud (2019)
Lehký nadprůměr, každopádně výrazné zlepšení oproti minulému dílu.
Zloba: Královna všeho zlého (2019)
Čekal jsem průser elefantních proporcí, ale nakonec se z toho vyklubala neúrážející oddychovka. Trojku už ale, prosím, ne.
Na nože (2019)
Udělat z kriminálky něco takového je prostě pecka. Johnson má prostě koule.