Recenze (609)
Agent na útěku (2012)
Multikulti 96 hodin.
Slova (2012)
Tři šestákový story v jednom a všichni se málem zalknou postmoderní slastí.
Divoká stvoření jižních krajin (2012)
Tohle je Přelet nad kukaččím hnízdem, kde celej posranej svět je blázinec.
Ruby Sparks (2012)
Kuba se me pred dvema tydny ptal, kdo reziroval Little Miss Sunshine a ja odpovedel: nikdo. Dnes bych mohl rict: ty dva, co rezirovali Ruby Sparks. Trailer se myslim snazi k LMS odkazovat, ale Ruby je jiny druh filmu. Je to, priznejme se bez muceni, takova hipserska vztahovka, ale jeste nez se vam protoci oci, musim rict, ze to je skvele napsana vztahovka (se) zrzkou modrokou. Obcas az hrozive presna (metapohadka a o moznosti uskutecneni toho, o co nam casto ve vztahu jde - totalni kontrolu).
Rebelka (2012)
A pak šťastně žily až do smrti.
Margaret (2011)
Doslova a do pismene bych Lise rozkopal xicht.
Divoši (2012)
Velice hloupy a o dost mene, ale prece jen docela zabavny Stone. Jeho dalsi dekada je vizualne navratem do zfetovanych devadesatek a pribehove neco mezi cervenou pornoknihovnou a prekombinovanou detektivkou. Kdybych nad Stonem uz davno nezlomil hul, citil bych se znechucen. Btw herecky je to o Del Torovi, vsichni ostatni jsou krovi
Lov lososů v Jemenu (2011)
Práce hory a lososy přenáší. Škoda že ryby jsou mi opravdu hrozně u zadku, protože romantická komedie, kde si hlavní dvojice nedá jedinou pusu a většinu filmu miluje někoho jiného ... no to je zajímavá podivnost.
Girls (2012) (seriál)
sick
Téměř dokonalý zločin (2000)
Tklivý smyčce, lekačky, zoomy, zpomalovačky, divoký rakurzy. Raimi je béčkař par excellence a béčko bez kýče je jako pivo bez pěny. Hýčkejte tu malou myšlenku, kterou tenhle film servíruje - je dobré si udělat čas lidi, i na ty mrtvé :)