Recenze (1 269)
Spartakus - Válka zatracených (2013) (série)
3serie 90% epictejsi,vypravnejsi s poradny jatka..jak tem sycakum clovek fandi tak ho ten konec pak sejme...naprosta pecka a radost koukat na milovane postavy - spartakus,crixus,gannicus !!! 🥺
Spartakus - Pomsta (2012) (série)
2serie -70% ne ze by byla zla, postavy jsou tu rozehrany a slape to, ale nahrada herce je proste vprdeli a prvni pulku serialu si clovek zvyka na novyho kluka...nemel to lehke ale vzal to dobre..skoda andyho dpc jinak by to bylo strasny delo
Spartakus - Krev a písek (2010) (série)
hrozne top 1serie 100%
Red Notice (2021)
reynolds je buh, dwayne ma srandovni obliceje a gal je univerzal...takovej indi+tomb raider..bavilo me to 👍
Čas (2021)
Jo cekal sem sracku..celkem srackove to bylo, ale ten konec byl zase top 😂 ale uz to slabne muj indicky priteli..priste to chce kurva pridat!
Candyman: Ďábelský přízrak (2021)
candyman byl totalni sranec...nudna bida..nikoho to doma nebavilo.. 😢
V/H/S/94 (2021)
prvni pribeh by sel 1/5 diky monstru..pak ten wolwenstein pribeh by sel na 3/5 a jinak je to prazdny a spatny.. :(
Úniková hra: Turnaj šampiónů (2021)
uplne zbytecna sracka...oci krvaci jeste ted 😢
Čas pomsty (1993)
starej dobrej lundgren kdy na buchty mazal kytky pod mostem.. 😂
The Deep House (2021)
starej dedek na retezu chodi pod vodou...blikaj tam cerveny svetla a pak se vzdy kazdej probere jinde..fajn napad, ale provedeni nuda..prvnich 30 by slo, ale jinak je to deep house 😢