Recenze (920)
Dannyho parťáci (2001)
Příjemná oddychová záležitost. Nic víc, nic míň, ale.. vadí to? (ne:-))
Matrix (1999)
Akční sci-fi, jak má být, a nejen pro oči a uši. Po Matrixu už nebudou akční filmy jako dřív.
M*A*S*H - Nashledanou, sbohem a amen (1983) (epizoda)
Moc se mi líbil seriál (jeden z mála seriálů, ze kterých jsem viděl všechny díly) a ani závěrečný speciální díl mě nezklamal.
Barbar Conan (1982)
Tři hvězdičky za průměrný fantasy film, ta čtvrtá je za geniální hudbu. Ovšem pořád je 20 let starý Barbar Conan mnohem lepší než filmy, které Arnie točí teď.
Blade Runner (1982)
I've seen things you people wouldn't believe... Nezapomenutelná sci-fi noir, skvělý příběh, hudba, vizuální zpracování a hlavně nejistota, jestli Deckard je nebo není replikant, to vše z Blade Runnera činí jednu z nejlepších sci-fi všech dob.
Nekonečný příběh (1984)
Když jsem byl malý, byla to moje nejoblíbenější pohádka.
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Pěkná pohádka, které by ovšem prospělo, kdyby ji neopakovali každé Vánoce.
Tenká červená linie (1998)
Skvělá hudba, spousta hvězd, nádherná krajina.. jen je to moc "rozvleklé"
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Výtečná pohádka pro "velké děti", IMHO jeden z nejlepších filmů všech dob.
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Neuvěřitelně sprosté a neuvěřitelně zábavné. A všechny ty postavy: Satan, Bill Gates, Saddám Hussein, Winona Ryder.. Navíc je to i skvělý muzikál (Kyle´s mom is a b**ch byla nominována na Oscara). Pro fanoušky seriálu povinnost.