Recenze (566)
Kill Bill (2003)
Je v tom proste Tarantinova ruka. Je to vidieť, je to cítiť, je to tam. Quentina v tomto obdivujem. Zanecháva vo filmoch kúsok seba. Keď vidím film, tak je poznať či je od Tarantina, Aronofskeho, Spielberga...a takýchto režisérov si vážim. Film rozoberať netreba. Ten komu Tarantinov štýl nieje blízky sa baviť asi nebude.
Úžasňákovi (2004)
V mojich očiach kvalita tohto filmu len stúpa a stúpa. To sa dá ale asi povedať o väčšine diel z dielne Disney/Pixar.
Rio (2011)
Bolo to podarené. Mám proste slabosť pre animované filmy :)
Pohřben zaživa (2010)
One-man-show ako sa patrí. Natočiť 95 minútový film ktorý vás ani na sekundu nenechá v pokoji si zaslúži obdiv. Celú dobu som bol napätý a plný očakávaní. Odporúčam, stojí za zhliadnutie.
Tekken (2010)
Pozeratelný ale celkom zbytočný film.
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Nádherný príbeh. Tak jednoduchý a pritom tak krásny. Závidím každému kto niečo podobné v detstve zažil.
Hanna (2011)
Síce hodnotím štyrmi hviezdičkami ale priznám sa že moje očakávania sa do plnej miery nenaplnili. Skvelý začiatok po ktorom nasledovalo neviem čo (občas som myslel že pozerám na iný film), strašne veľa zbytočných kecov a akcia ktorá robí tento film zaujímavým sa skoro stratila, a koniec bol zasa skvelý presne ako začiatok. O nadupanej hudbe netreba hovoriť. Song ESCAPE 700 a celý ten Hannin 'escape' bol tak hrozne našlapaný že som ani nedýchal. A na záver len toľko že celý tento film stojí na jednom článku. A to je postava Hanny (Saoirse Ronan), ktorá je božia.
Mechanik zabiják (2011)
Na mňa tento film zapôsobil tak, že som inak ohodnotiť ani nemohol. Má pre mňa osobne kúzlo ktorému som podľahol.
Varieté (2010)
Príjemná záležitosť pre chlapské oči a pre uši každého rozumného človeka. Pretože takýto spev nepochváli jedine hlupák. A ako film to pôsobilo velmi milo, síce samé klišé ale príjemné.