Recenze (566)
Kult hákového kříže (1998)
Čím dlhšie som to obchádzal, tým viac ma to pohltilo.
Černá labuť (2010)
It was perfect!
Fighter (2010)
Jednoduchý príbeh jednoducho spracovaný. Christian Bale vybočoval od ostatných hercov svojim bravúrnym a neskutočne presvedčivým výkonom. Príjemne sa na to pozeralo a o to tu ide.
Tupíři (2010)
Miestami som sa zasmial ale výsledok je nulový.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Oh my God! What the hell is this shit?! Mne sa páči jak bulvár tvrdí že je to oblúbené a pritom....ehm.
Na doraz (2010)
Pecka ! Pri niektorých scénach som dostával výbuchy smiechu. Fakt podarená vec :)
Lupin III: Cagliostrův hrad (1979)
Keďže som do toho išiel s vedomím že ide o Miyazakiho dielo, mal som isté očakávania ktoré sa aj splnili. Ide o film s trochu iného súdka ako jeho ďalšia tvorba, ktorú som mal možnosť vidieť, ale aj tak to bolo príjemné pozeranie. Miyazaki mal slušný začiatok kariéry.
127 hodin (2010)
Brilliant. Wonderful. Amazing. 100% Dnes mám šťastie na samé exkluzívne kúsky. Herecká a režisérska show podaná na sto percent. Oprávnená účasť v nomináciách na Oscara.
Megamysl (2010)
Pre mňa jeden z TOP filmov z dielne DreamWorks. Už to nebola len komédia. Malo to v sebe niečo hlbšie a k tomu som sa velmi dobre zabavil. Tento film sa nemohol viac podariť. Obsahoval všetko čo bolo treba.
Moje krásná čarodějka (2005)
Čakal som od toho trochu viac. Na Nicol nemôžem povedať zlého slova, až na ten dabing z TV NOVA. Ale inač je to celkom priemerná komédia, ktorá mohla dosahovať ovela vyššie kvality a splniť mnohým ich očakávania.