Recenze (566)
Muži, co zírají na kozy (2009)
Príjemná sranda ktorú držia nad hladinou Clooney s Ewanom. Scéna Clooney verzus koza ma dorazila :D
Orel Deváté legie (2011)
Velmi pekný film ktorý ma potešil presne ako som očakával. Velmi dobré obsadenie, skvelé bojové scény, historický film ako sa patrí.
Fotři jsou lotři (2010)
Príjemná komédia s inteligentným humorom po tretí krát ktorú spríjemňuje neskutočná Jessica Alba. S názormy typu 'najhorší diel' sa absolútne nestotožňujem a preto 4*.
Hranice života (2005)
Zaujímavé. Jeden z tých zvláštnych filmov alá Donnie Darko pri ktorých ešte dlho po filme neviem ktorá bije.
TRON: Legacy 3D (2010)
LEN TAKTO MÁLO stačilo tejto vizuálnej a zvukovej genialite aby sa dostala na svetlo sveta v podobe filmu (minimálne) desatročia. Stačilo naozaj málo a bol by tento film bibliou ľudí za pár rokov. Ale aj tak je to niečo úchvatné. Vizuálna stránka ma pohltila jak naposledy AVATAR a o stránke zvukovej ani nehovorím. Daft punk ma zase raz dostal na kolená. 95%
Chůva v akci (2010)
Cumlikátor s Jackie Chanom. Takýto film neurazí ani neohromí. Hlavne že sa máme na čo pozerať :)
Drive Angry (2011)
Kejdžofský priemer. Pekné pozeraníčko, dobrí herci (hlavne pan účetní a neskutočná Amber). Kým sa budú točiť AJ takéto filmy tak sa aspoň nebudeme doma nudiť.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Ajajajajajáj. Tak toto nie. Naozaj nie.
Loudilové (2009)
Príjemná komédia, ktorá mi neskutočne dobre padla cez školu na PSP :)
Frozen (2010)
Z takého jednoduchého námetu dokázali páni dosť vela vyžmýkať. Za to pochvala. Ale bolo to také morbidné bez happyendu a ešte k tomu ja nemám rád zimu. :) Takže jedine z osobných dôvodov hodnotím na 65% inač podarený a pozerateľný film.