Recenze (80)
Čtyři z Texasu (1963)
Ani western, ani komedie, jen neskutečně dlouhý, nudný film o ničem.
Podzimní vítr (1976)
Dobrý začátek a dál už nic. Filmový štáb byl pravděpodobně placen podle délky vytvořeného filmu a tak hojně a zbytečně používali spomalovačky, nebo scény, které s dějem vůbec nesouvisely, např. o tom hodném indiánovi.
Pod kopyty stád (1966)
Dobrý začátek, docela dobrý konec, ale pomalu se táhnoucí prostředek o ničem.
Vlakoví lupiči (1973)
Film skoro bez děje. Chvíli se jede, pak se dlouho žvaní defacto o ničem, pak se chvíli jede a zase se dlouho žvaní a tak to pokračuje až do konce. Na filmu je zajímavé akorát to, že pronásledovaní jedou velice ležérně, často zastavují, aby se dosyta vyžvanili, zatímco pronásledovatelé je celou dobu honí tryskem a přitom jsou od nich neustále stejně daleko.
Super prohnilí (2003)
Ještě větší nuda než dvojka.
Prohnilí proti prohnilým (1990)
O něco nudnější než jednička.
Prohnilí (1984)
Zajímavé téma a dobře zahraný, zajímavý děj. Je to i trošilinku "Krimi", ale "Komedie"??? Ani náhodou.
Cizinec na útěku (1967) (TV film)
Dobrý námět, pěkně zahraný, v některých místech trochu zdlouhavý, s příšerně šťastným koncem.
Hraběnka a lišák z Dirtwateru (1976)
Ani komedie, ani western, ale takový úsměvný jednoduchý film na pozadí divokého západu se spoustou hluchých míst.
Nenávist bratří Talbotů (1974) (TV film)
Hrůza, jak mohl takovou hovadinu vůbec někdo financovat?? Ten film vypadá jako kdyby od několika různých amatérů posbírali různé natočené scény a pak to ve střižně splácali dohromady. Nejlepší na celém filmu bylo jak bratr Lee (já mu říkal Drsoň) vždy zpovzdálí vše sledoval - nejraději dalekohledem, ale to na hvězdičku nestačí.