Recenze (2 052)
Z jiného těsta (2023)
Snaha o woke film působí trapně, nuceně, vlezle a nevtipně.
Dexter - Nová krev (2021) (série)
Víc než důstojný zakončení kultovního seriálu.
Santa Clarita Diet (2017) (seriál)
Tohle mi absolutně nesedlo. Hnusný, nevtipný...nevim. Ne.
Andor (2022) (seriál)
Nejlepší SW spin-off, který jsem viděl.
Kapitán Fall (2023) (seriál)
Takovej tarantinovskej animák. Budu rád za 2. sérii, bavilo mě to moc.
Bílý tygr (2021)
70 %
Můj soused Totoro (1988)
Pro mě vrchol japonské animace.
Mo (2022) (seriál)
Až překvapivě mě to chytlo. Super.
Medvěd (2022) (seriál)
Úžasně napsané. I zahrané. Hlavně z 6. dílu 2. série, kdy se odhalí rodinné zázemí a vztahy, mi spadla brada.
Dobré místo (2016) (seriál)
Perfektní nápad, ve kterém jsem se po xy scénáristických zvratech totálně přestal orientovat. Ale první 2 série super.