Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Přátelé (1994)
Dr. House (2004)
Simpsonovi (1989)
Pohotovost (1994)
M*A*S*H (1972)
Malá Velká Británie (2003)
Teorie velkého třesku (2007)
Sex ve městě (1998)
Hra o trůny (2011)
Po prvním dílu jsem byla zmatená.Tolik postav,tolik rodů.Nedokázala jsem se zorientovat.Nakonec jsem to dokázala a první sérii jsem zhltla za dva dny.Skvělý fantasy svět,který jsem v podstatě neměla s čím srovnávat,protože něco tomu podobného asi neexistuje.Nenudím se ani u jednoho dílu.Nepředvídatelný příběh,žádná z postav si nemůže být svým životem jistá a i když mi kamarád,který četl všechny doposud vydané knihy,občas naznačoval další děj,vždy jsem byla překvapená.Zároveň mě těší spoustu čechům,a možná nejen jim,neznámých herců,kteří tímto dostali svou šanci a dokazují nám,že není třeba neustále obsazovat profláknuté obličeje,aby byl seriál jedničkou.Kdysi jsem si říkala,že lepší seriály než Přátele a Teorie velkého třesku nemůžu nikdy vidět.Ale já můžu.Není nic,co by se dalo autorovi vytknout.Snad jen smrt skvělého Seana Beana hned v první sérii.