Recenze (456)
Páter Thomas (1980)
I po čtyřiceti letech od vzniku dokáže Fulci vytvořit WTF feeling. Holka zvracející své vnitřnosti, vrtačka provrtající mozek, zombíci duchové, šílení oběšenci, šílení faráři, žádná logika, nulový scénář, stupidní nelogické dialogy, neherci par excellance, nechutnosti navršené bez ladu a skladu. Duše zvrhlíků a filmových nadšenců intelektuálů jásají. Takhle má vypadat horor. Pro mě nejlepší Fulci. Jeho závěrečné desetiminutovky jsou božské. Fuck L'aldilà.
Můj otec je šílenec (2012)
Kokotina na kvadrát, přes čáru jako blázen, ale takhle jsem se zasmál naposledy snad u Zohana :-D
Antikrist (2009)
Magické. Pohlcující. Zneklidňující. Zvrácené. WTF. Trier.
Městečko Twin Peaks - Epizoda 13 (2017) (epizoda)
Zhruba od 8. dílu mi seriál leze na nervy a nemění se to ani se žádným dalším dílem. Co tu zas máme, surrealismus, dadaismus, naturalismus, dlouhé záběry scén o ničem s přehrávajícími herci a velkou porci nostalgie po starých Twin Peaks.
TARZAN X (1995)
Pornofilm z doby, kdy pornofilmy byly ještě filmy. Must see zážitek. Já viděl až v roce 2015 a strčí do kapsy snad i všechny Piráty.
Rocco (2016)
Dokument stejný jako dnešní porno. Nijaký, falešný, předstíraný a natahovaný. Vezme nás trochu do zákulisí, ale ne tak moc, jak bysme chtěli. Trochu jinak než obvykle poodhalí Roccovo zvrácené nitro. Scény s rodinou jsou naučené fráze, které nejdou uvěřit ani jednomu z aktérů, jeden ze synů odchází se zlatou malinou. Zajímavé je zjištění, že hééérečky všechny ty anály, škrcení, plivání a ponižování prý fakt baví. Jediná nová informace, co jsem se dozvěděl byla vlastně, kam se poděla Bonnie Rotten... Ale Rocco je stejně borec.
Vetřelec: Covenant (2017)
Alien by potřeboval Villeneuva nebo Blomkampa. Ne Scotta. U prvních čtyř dílů se střídali vizionářští tvůrci - Scott, Cameron, Fincher, Jeunet. Pojďme v tom pokračovat, ne remakovat, rebootovat a kdoví, co ještě... Na souboj androidů se dobře kouká, ale Vetřelec jako takový nic moc.
Život (2017)
Zklamání roku. Může být vesmírný depko horor s Gyllenhaalem tak šablonovitě nudný? Ano, může.
Městečko Twin Peaks - Epizoda 9 (2017) (epizoda)
Sorry, ale trpělivost asi došla. Na "něco" čekám už cca 9 x 50 = 450 minut... Epizody surrealistické ad absurdum se střídají s dadaisticky infantilně naivními a postavy jako Dougie Jones stejně jako ty staré jsou dnes tak maximálně iritující, nové přehrávající postavy nějak nemají šanci diváka chytit nebo aspoň zaujmout. Děj stále chybí a ani nevím, jestli se mi ještě chce sledovat, jestli se z toho něco vyklube. Nejpřekvapivější pro mě je, že ve světle tohoto dílu, mi přišel i ten minulý "mazací" jako super a nezachrání to ani vraždící trpaslíci ani "i am not your foot". Kde jsou ty časy "sovy nejsou čím se zdají být" nebo když Lynch způsobit husí kůži pětiminutovým záběrem na točící se větrák...
Město nemrtvých (2013)
Dolph Lundgren a zombies? Smrtící je tak maximálně nuda. Jedná se o klon Resident Evilu, který už je klonem sám o sobě. Dolph hraje stejně jako ve všech ostatních filmech. Zoufale se pokouší o atmosféru a kromě nudy je smrtící i střih, scénář, režie, všichni herci a to, že většinu zajímavých záběrů (čili gore, které by měly být gró zombi filmů) se kameře zabrat nepovede.