Recenze (4 485)
Ten svetr si nesvlíkej (1980)
Viděno minul týden na Nově. Sice jsem na to původně vůbec nechtěl koukat a nemyslel si, že mě to bude bavit, ale vydržel jsem až do konce a bylo to celkem povedený a vtipný.
No Escape (1953)
Podezřelý z vraždy se snaží utéct ze San Francisca. Standardní průměrný noir.
Buchty a klobásy (2016)
Geniální film, který sice vypadá jako nevinná animovaná pohádka pro děti, ale vzápětí nás vyvede z omylu a jsme uvrženi do nekonečného víru nejrůznějších prasáren. Pecka.
Zpívej (2016)
Zábavná muzikálová pohádka, kde se kloubí hodně pěveckých čísel s vtipnými scénkami a skvělou animací.
The Miami Story (1954)
Pětice vysoce postavených mužů se ve spolupráci s policejním komisařem rozhodne rozbít zločineckou organizaci, která ovládá Miami. Natočeno polodokumentárně s vysvětlujícím voiceoverem a zbytečným úvodem, kde nám nějaký "government official" říká o co půjde. Jinak je to takový klasický průměr. Docela svižný přímočarý noir bez nějakých výrazných momentů.
No Orchids for Miss Blandish (1948)
Předlohu Jamese Hadley Chase jsem bohužel nečetl, ale 9 jeho jiných knih ano, takže předpokládám, že jde o podobně kvalitní záležitost. Britská adaptace tohoto románu sice nebyla úplně špatná, ale čekal jsem od toho něco trochu jiného, temnějšího, napínavějšího.
Zloději kol (1948)
Jiné italské snímky z této doby, co jsem zatím viděl, mě moc nebavily. Tohle ale bylo velmi povedené.
Černá výprava (1973)
Přímočarý thriller s Robertem Duvallem v roli bankovního lupiče, co se mstí zločinecké organizaci za smrt svého bratra.
Francouzská spojka (1971)
Docela dobré krimi. Nejvíc mě tam zaujala asi dramatická honička s vlakem.
Všemu navzdory (1984)
Remake geniálního noiru Pryč od minulosti se moc nevydařil. Až na ty mayské rozvaliny to byly celkem nezajímavé dvě hodiny s neslaným a nemastným koncem.