Recenze (4 485)
The Intimate Stranger (1956)
Další britské překvapení. Americký producent pracující v Anglii pro filmové studie je obtěžován neznámou ženou, s níž má údajně poměr. Nikdy v životě jí neviděl, ani o ní neslyšel, ale ona zná přesně detaily, které nikdo jiný znát nemůže. Zajímavý film se zajímavým rozuzlením.
Hra bez pravidel (1967)
Československé krimi, které si v ničem nezadá s americkými nebo francouzskými noiry. Bývalý esenbák Málek mohl být trochu větší drsňák, ale jinak super. Potěšil Menšík v hodně netypické roli.
The Naked Jungle (1954)
Moc pěkný dobrodružný film. Heston i Parkerová jsou skvělí. Souboj s mravenci se povedlo na výbornou.
Open Secret (1948)
Malá čtvrť plná "pravých" Američanů, kteří chtějí bílou Ameriku a jsou kvůli tomu ochotni i vraždit. __ Takové lepší nízkorozpočtové béčko.
Another Shore (1948)
Guliver je podivín, jehož jediným snem je odstěhovat se na tropický ostrov Raratonga a žít tam bez lidí až do konce života. Aby měl peníze na cestu, dá výpověď v práci a začne vysedávat v parku a následně zevlovat na schodech na Grafton Street a čekat na staré boháče, kteří budou mít nehodu a pak mu z vděčnosti za pomoc odkážou veškerý svůj majetek.
Královský skandál (1945)
Průměrná nevýrazná komedie s docela dobrým rozjezdem, která ale postupně spíš nudí. Vincent Price i Mischa Auer měli mít větší role.
Track of the Cat (1954)
Western o dysfunkční rodině v drsných zasněžených horách, o posedlosti zabitím černého pantera, o svárech mezi bratry, o vzepření se nenávistné kazatelské matce. Tématicky docela dobré, ale nudně zpracované. Robert Mitchum v pořádně nevýrazné roli.
Sherlock - Série 4 (2017) (série)
Nakonec jsem se rozhodl nehodnotit každý díl zvlášť, ale celou sérii. Ty doby, kdy jsem netrpělivě čekal, až bude venku celá série a pak dal všechny tři díly během jednoho večera, jsou nenávratně pryč. Líbilo se mi to, ale mám pocit, že kvalita jde od třetí série dolů. První díl byl takový neslaný nemastný, ty další dva mnohem lepší. První dvě série pořád vedou.
Já, padouch 3 (2017)
Sice naprosto zbytečné pokračování, ale jinak pořád docela zábava. Hlavně ten osmdesátkovej padouch loupící na Michaela Jacksona.
The Magnet (1950)
Johnny na pláži uvidí kluka s velkým magnetem. Povede se mu ho vyměnit za "neviditelné" hodinky, vzápětí ale pochopí, že to co udělal je špatné a magnet věnuji starému vědci, který vyrábí přístroj pro místní nemocnici. Tomu se díky historce o chlapci a magnetu povede tento magnet několikrát vydražit a vybrat dostatečné množství peněz na výrobu přístroje ... Docela vtipná eelingovská komedie.