Recenze (446)
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Musím řict, že na tenhle díl jsem se těšila od doby, co jsem jsem o něm slyšela. Byl opravdu bezvadný a určitě se lišil od těch předešlých. Podle mě si těch 5* zaslouží, protože mě ani trochu nezklamal.
Rocky Balboa (2006)
Finální zápas byl fantastický.
Scary Movie 2 (2001)
No, jestli ještě někdy budu tak hloupá a podívám se na tohle, tak u toho už určitě nebudu nic jíst. Bylo to opravdu hnusné a celkem trapné takže to nemůže dostat víc než jednu*.
Batman a Robin (1997)
Arnold i Uma odvedli kus pořádné práce a mně osobně se to celkem líbilo.
Divá Bára (1949)
WTF? Ono je to i prohláškované! :-D Je libo šňupeček?
Policejní akademie (1984)
Ze všech Policejních akademií se mi číslo 1 líbí nejvíc, taky má sice nějaké mouchy ale Guttenbergovy hlášky a kraviny co dělá, ty zaslouží 4*.
Sim Salabim (2008)
Ten vychytralý králíček nemá chybu. Další pixarovská trefa do černého.
Hadí oči (1998)
Nenapadlo mě, že první půlhodina až do reklamy bude jeden záběr. ;)
Líbánky (2003)
Čekala jsem že to bude alespoň trochu lepší.
Letuška 1. třídy (2003)
Strašně předvídatelné. Ale smála jsem se.