Recenze (179)
Oppenheimer (2023)
Technicky všechno naprosto úchvatný. Herci skvostný. A není to tak akademicky chladný jako Fincherův Zabiják. Na druhou stranu je to jenom žvanírna, byť brilantní a na tu jsou tři hodiny trochu moc. Slabší čtyři.
Medvěd na koksu (2023)
Trochu rozporuplná taškařice. Místama to zarazilo brutalitou, což na komedii překvapilo a ne vždycky to bylo ku prospěchu věci. Schazovalo to ale hlavně to, že většina fórů byla postavená na kadenci vulgarismů. Ne nejsem žádnej puritán, ale když je něčeho moc, tak už to přestává bejt vtipný. Pak jednu vhodně zvolenou "prdel", kdy se člověk zasměje, utluče dalších pět "zmrdů" kdy se sranda vytratí. A teda ne jenom medvěd byl na koksu, chovala se tam tak většina ansáblu. Celkem jsem se na to těšil, že tu bude nenáročná sranda. Škoda. Kdyby těch hoven, prdelí, užranejch rukou a nohou a pošahaně se chovajících figurek bylo o kousíček míň, tak by to tomu jenom prospělo a bylo by to za tři.
Stvořitel (2023)
A - buď jsem uplně blbej B - nebo jsem nenáročnej divák C - viděl jsem jinej film D - je mi to jedno, protože jsem si to maximálně užil od začátku do konce.
Papežův vymítač (2023)
Tady už není co novýho vymyslet. Pořád bude na jedný straně stát někdo s krucifixem a na druhý straně posedlý dítě s gumovýma končetinama, koulejícíma očima a sem tam zvracející něco neobvyklýho. Jak to bude koukatelný, záleží na tom, jak hutnou atmosféru tomu fimaři dopřejou. Tady si nedopřáli.
Zabiják (2023)
Obrázky a titulky umí Fincher pořád skvěle. Fassbender taky skvěle. Průser je ta neosobní atmosféra. Celý je vám to úplně jedno. Není komu fandit, nevtáhne vás to.
Luther: Pád z nebes (2023)
Tak jako sorry, těšil jsem se a to jsem neměl dělat. Tohle by snad nedokázal sepsat, natočit a zahrát ani ochotnický spolek z Pelhřimova. Kdyby tam Serkis (strašně přehrávající a protivnej) běhal jako vopičák, tak by to byla alespoň prča.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Gore je cool, scéna kukátkem ve dveřích hodně cool, ale změna z chaty v lese na rozpadající panelák mi k tomu úpně neseděla. Nicméně podstatně lepší než ten remake.
Zbožňovaný (2021)
Že tady musíme točit takový iracionální hovadiny.
Černý telefon (2021)
Trochu násilnej crossover thrilleru (únos dětí) a duchařského hororu (variace Šestého smyslu, řekněme). Společně to úplně nefungovalo, ale dám za slabší tři. Kdybych dal za dvě, tak by to znamenalo, že to bylo blbé, což úplně nebylo. Akorát ten kluk měl nervy ze železa a trumfnul by lecjakýho dospěláka. Já bych se posral :-D
Den dobytí Bastily (2016)
3,75%