Recenze (291)
Iron Man 3 (2013)
Nejlepší Iron man z trilogie. Shane Black napsal parádní scénář, který baví a baví a baví a na konci Vás nechá s otevřenou pusou zítra na monstrózní akci.
Nevědomí (2013)
Fantastická sci-fi podívaná, prošpikovaná motivy, které tu už několikrát byly, ale přitom to ve filmu ničemu nevadí. Kosinski opět předvedl svou skvělou vizuální představivost a na rozdíl od Trona dokázal dát flmu duši a život.
Bod zlomu (1991)
Krom toho, že hlavní hrdina je naprostý idiot, co nepřemýšlí nad věcmi co dělá, by se z filmu dalo vystříhat pár scén, který byly fajn. PS: To hodnocení zde na CSFD nechápu, když ten film je naprostý brak s jedním z nejdebilnějších scénářů, jaké jsem viděl zfilmované.
Expresní zásilka (2012)
Fajn zápletka na 30 minut, ale pak už film nemá co nabídnout a jen pořád dokola ukazuje to samé.
Total Recall (2012)
Stupidnější než Transformers. Pokud necháte doma mozek a chcete si ujíždět jen na futuristické vizi s parádním vizuálem, pak vás TR bude jednoznačně bavit. Wiseman je kurňa dobrý akční režisér, jen by to chtělo o pár tříd lepší scénář.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Low-cost co nenechá vydechnout a chrlí jednu "fičuru" za druhou. Doopravdy velké překvapení!
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Fantastické akční sekvence se sekerou. Jinak strašný přešlap vedle.
Chata v horách (2012)
Posledních 20 je naprosto WTF a zanehalo mě s úšklebkem na tváři a pocitem dobře odvedené práce. Celkově parádní "horror" se spoustou nápadů.
Temné stíny (2012)
Nekonzistentní. Na jednu stranu pár povedených hlášek od Barnabase a celkem milá retro stylizace, na stranu druhou pak relativní všednost a nudnost, která je patrná přes celý film.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Technicky lepší než jednička. Simon West má pevnější ruku v akci než Sly, a tak jsou akční sekvence přehledné s pár WOW momenty. Jediná věc co mě zamrzela je slabší poslední bojová scéna mezi Slyem a Van Damem.