Recenze (162)
Důkaz (2005)
Po zhliadnuti filmu mam zmiesane pocity. Ocakaval som vela, dostal malo. Mozno to suvisi aj s tym, ze som film videl s kriklavym ceskym dabingom..
Mnichov (2005)
Od rezisera Spielbergovej triedy som cakal vyrazne viac. Ak porovnam so starsim televiznym snimkom Sword of Gideon, Munich je vyrazne rozvlacnejsi a.. neviem to napisat inak.. nudnejsi.
Pohotovost (1994) (seriál)
Povodne serie (este s Clooneym a Edwardsom) boli o triedu lepsie, potom serial na cas upadol, ale odkedy sa v zostave objavil John Leguizamo a moja oblubenkyna Parminder Nagra, kvalitativna uroven sa stabilizovala.
Neviditelný (2000) (seriál)
Logicke diery, predvidatelne, slabucke herecke vykony..
Odložené případy (2003) (seriál)
Viac-menej sa motivy opakuju a kvalitu CSI to rozhodne nedosahuje, ale atmosferu tento serial ma, prijemnu herecku v hlavnej ulohe tiez.. Navyse zakazdym vynikajuci vyber sprievodnej hudby.
Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže (2006)
Slusna zabava, ktora nepochybne splnila ocakavania mnohych fanusikov. Jednu hviezdicku strhavam za "vykon" Keiry Knightley; vzdy ked nahodila jeden z pohladov, ktory mal byt akoze zvodny, obracal sa mi zaludok. Nanestastie nie je mozne spoliehat sa na to, ze ju z tretieho dielu vynechaju :(
Zabiji Nixona (2004)
Pravdepodobne som od tohto ocakaval prilis mnoho. K "mrazivej drame", o ktorej pise distributor, to ma velmi daleko. Mraz mi totiz behal po chrbte len pri pozorovani skveleho vykonu Seana Penna, kvoli nemu si na film clovek spomenie aj po tyzdni ci mesiaci. Filmu chyba spad, je rozvlacny, miestami az nudny. Skoda.
Pohřbená tajemství (1996) (TV film)
Povodne som myslel, ze dam jednu hviezdicku. Lenze to bolo predtym ako som zhliadol zaver, vrcholiaci utokom kona-pomstitela.. V kombinacii s amaterskymi vykonmi "hercov" na cele s ex-BH90210 Tiffani to bolo nepozeratelne.
Žít po svém (2005)
Kvalitna praca po stranke realizacie, s vybornym obsadenim, ale s niekolkymi otrepanymi klise.. Od zaciatku musi byt kazdemu jasne ako film skonci. Uz sa necudujem, ze tato snimka tak rychlo opustila kina napriek velkym menam rezisera a hercov. Ale Casanova bol urcite slabsi :)
Firewall (2006)
Mimoriadne slaby a navyse klisoidny film s poriadne deravym scenarom a slabymi hereckymi vykonmi.