Recenze (4 351)
Svědek obžaloby (2016) (TV film)
Potemnělý převod Agathy Christie, zcela odlišný od většiny podobných dramatizací. Zejména herecky a scénáristicky velice zdařilé.
Po strništi bos (2017)
Drama je především dobrý příběh. Chybí-li příběh, chybí drama a film bude mít vždycky v lepším případě horší vyhlídky, v horším punc zklamání. Zde díky absenci humoru a matným dětským rolím pro mne spíše zklamání.
Komorná (2016)
Trošku zvláštní korejský film, ve kterém jako by všeho bylo moc. Moc intrik, moc porna, je to moc dlouhé. Nejzajímavější jsou na tom korejské reálie a korejská příroda - nebýt toho, bylo by to zcela tuctové.
Moje dcera Anna Franková (2015) (TV film)
Jak to bylo všechno ne-heroické, ne-unikátní. Dospívání, láska, vztahy otec-dcera, otec-matka... Jen byla válka. A jen to nakonec špatně dopadlo. Výtečné doku-drama.
Zápisky mladého doktora (2012) (seriál)
Jednoduchý, chvílemi až naivní lékařský humor a Jon Hamm, mnohem lepší Daniela Radcliffa.
Maigret - Maigret klade past (2016) (epizoda)
Tahle verze notoricky známého Simenonova příběhu má jedinou vadu, že Maigreta nehraje Gabin. Atkinson určitě není špatný, ale pro mne jiný Maigret než Gabin už není Maigret.
The Secret (2016) (seriál)
Předurčeností Boží vůlí si lze ospravedlnit úplně všechno. Nejhrůznější na tom je, že je to natočené podle skutečné události.
Velká plavba s Waldemarem (2017) (pořad)
Dobrý nápad, skvělé písničky (mám rád Wladu), co celou věc sráží, je účast Martina Dejdara, údajného baviče, kterým právě postaví-li se vedle Matušky není.
Stíny nad Jerichem (2016) (seriál)
Příjemný anglicko-westernový seriál proplétající několik příběhů - od romantické lásky až po krimi. Děj se ubírá vcelku vyjetými kolejemi, ovšem v závěru udělá docela překvapivou piruetu.
Tajný život koček (2014) (TV film)
Příjemný, lehce roztomilý dokument.